A logóban váltakozik a kék, a zöld és a lila, piros és narancssárga árnyalatok között. Minden szín a többi márkáját képviseli. (Kék a Facebookon, zöld a WhatsAppnál és lila, piros és narancssárga az Instagramon.)
A lépés arra tesz egy erőfeszítést, hogy világosabb legyen a fogyasztóknak, hogy milyen alkalmazások vannak az ő birtokukban. Egy kutatás szerint az amerikaiak csupán 29% -a válaszolt helyesen arra, hogy az Instagram és a WhatsApp a Facebook tulajdonában van.
https://www.youtube.com/watch?v=2fhf7vXJgZQ
“Az embereknek tudniuk kell, hogy mely vállalatok készítik az általuk használt termékeket.” – mondta a Facebook egy hétfőn közzétett blogbejegyzésben.
A cég az elkövetkező hetekben tervezi használni az új emblémát a termékekre és a marketing anyagokra. Ezentúl az Instagram és a WhatsApp alatt is ott lesz a „from Facebook” megjegyzés.
( onBRANDS )