A Lidl Magyarország olyan posztot generált és indított, amiben a kommunikációnak egy merőben más szintje és minősége lett és húsgolyó-gate néven vált híressé.
Rengeteg márka – terméktől és szolgáltatástól függetlenül – csatlakozott a komment áradathoz. Most nem a komment-cunamit fogjuk kiértékelni, inkább a felhasználók véleményét mutatjuk meg neked a számok (like-ok, elérések) tükrében.
A poszt és a hozzászólások legnagyobb nyertesei elsősorban a nagy márkák – azonban fontos tanulság, hogy minél gyorsabb, relevánsabb és autentikusabb egy reakció, annál jobban értékelik a felhasználók a márka bekapcsolódását. Így tudtak a listán előkelő helyeken szerepelni a kisebb követői bázissal rendelkező Országos Meteorológiai Szolgálat, Budapest Bike Maffia, illetve a Kométa tartalmai.
A Lidl január 27 és 29. között potenciálisan 1 598 525 felhasználót ért el, főleg a témával foglalkozó cikkek és Facebook hozzászólások révén. A kérdés, hogy hosszútávon ettől jobban csilingel-e a kassza.
( onBRANDS )