Az Amazon a történelem első márkája, mely meghaladja a 200 milliárd dollár értékhatárt ($220.791M), és harmadik egymást követő évben megőrzi a világ legértékesebb márkájának címét a világ 500 legértékesebb márkája között.
A Google (159,72 milliárd dollár) megelőzi az Apple-t (140,52 milliárd dollár) . Míg a Google márkaértéke +11.9%-al nőtt, addig az Apple márkaértéke 8.5%-al csökkent.
A rangsor első európai vállalata a német Mercedes-Benz autógyártó, 65 milliárd dollár értékkel a tizenegyedik helyen áll.
A világ leggyorsabban növekvő márkája az e-gépjárműgyártó Tesla, 64,9 százalékos növekedéssel, 12,4 milliárd euró. Érdekes, hogy a Tesla (147.) márkaértéke megegyezik a Lidl (148.) márkaértékével.
BRAND FINANCE GLOBAL TOP 100 MÁRKA 2020
Forrás: BrandFinace GLOBAL 500 2020 RANKING
A TOP 100 GLOBÁLIS MÁRKA 2019 – EUROPEAN BRAND INSTITUTE listát pedig ITT találod.
A TOP 100 GLOBÁLIS MÁRKA 2019 – INTERBRAND listát pedig ITT találod.
( onBRANDS )