A XIXO már a két évvel ezelőtti, nagyszabású kampányában is hazai élsportolókkal dolgozott együtt, most pedig a magyar lovasport nemzetközi színtéren is kiemelkedő versenyzőjével kötött támogatási együttműködést.
A hazai tulajdonú XIXO márka hét éve jelent meg a piacon, és elérhető áron kínált, kiváló minőségű termékeivel rövid idő alatt meghatározó szereplővé vált a hazai piacon. A XIXO termékek Európa egyik legmodernebb palackozóüzemében készülnek, első osztályú alapanyagokból. A tartósítószert nem tartalmazó jegesteák és szénsavas italok alkotta XIXO termékcsalád az iskolai büfékben is árusítható, édesítőszerrel készült tagjai aszpartámmentesek.
Az elmúlt néhány évben
a brand történetének szerves részévé vált a hazai sportélet támogatása.
Számos élsportoló neve kapcsolódik a márkához, építve a közös értékekre, hiszen ők ugyanúgy a teljesítményre és a kiválóságra törekednek. Ebbe a sorba illeszkedik bele a hazai lovassport kiemelkedő alakjaként számon tartott Ifj. Szabó Gáborral létrejött mostani együttműködés is.
A magyar díjugrató sportnak hosszú időt kellett várnia arra, hogy lovasnemzetünkhöz méltó, világszinten is jegyzett lovasa legyen. Ifj. Szabó Gábor személyében a magyar díjugrató sportnak ismét van egy nemzetközi élvonalba tartozó versenyzője, méghozzá úgy, hogy a sportoló ragaszkodik kelet-magyarországi gyökereihez és rendre elutasítja a külföldi ajánlatokat. A közönségkedvencnek számító lovas a professzionális és elit díjugratást képviseli, legközelebbi célja, hogy a jövőre Budapesten megrendezett díjugrató Európa Bajnokságon dobogós helyezést érjen el. Az aktív sport mellett tanít is, tudását szívesen adja át fiatal lovasoknak, és arra is minden lehetőséget megragad, hogy a magyar lovassportot népszerűsítse.
„Nagyon örülünk, hogy Ifj. Szabó Gábor személyében a nagymúltú nemzeti lovassportot támogathatjuk. Gábor 15 éves sportkarrierje bizonyítja, hogy ha a kivételes tehetséghez megfelelő alázat és céltudatosság párosul, nemcsak a hazai, de a nemzetközi élvonalba is be lehet kerülni. Biztosak vagyunk benne, hogy Gábor sportsikerei, megnyerő személyisége, dinamikusan épülő sportkarrierje nagyszerűen fogja képviselni a XIXO márkát, hiszen a minőség iránti szenvedélyes elkötelezettségünk közös alap ehhez.” – mondta Pantl Péter nemzetközi kommunikációs- és marketingigazgató.
( onBRANDS )