„HA VEZETSZ, SOHA NE IGYÁL!”

Itt a Heineken legújabb kampánya két F1 világbajnokkal.

Megérkezett a Heineken legújabb „Ha vezetsz, soha ne igyál!” felelős alkoholfogyasztást népszerűsítő kampánya, melynek főszereplői a híres, Forma 1 világbajnok apa-fiú páros, Keke és Nico Rosberg.

A családon belüli játékos rivalizálásról szóló történet, mellyel mindannyian könnyen azonosulhatunk, olyan helyzetekben mutatja be az egymással versengő apa-fiú párost, mint egy teniszmeccs vagy horgászat. A reklám azt igazolja, hogy nem számít, milyen magabiztos sofőrök vagyunk,

a legjobb sofőr végül mindig az, aki soha nem ül ittasan a volán mögé.

A kampány ötlete a HEINEKEN globális kutatásán alapszik, amely az ittas vezetést kiváltó okokat vizsgálta. A kutatás azt mutatta, hogy az ittas vezetés egyik fő oka a túlzott magabiztosság az alkoholfogyasztás utáni vezetési képességeket illetően. A kutatás azt is bebizonyította, hogy az alkoholmentes termékek térnyerése, mint a Heineken 0.0, kedvező hatást gyakorol az ittas vezetés felszámolására.

Gianluca Di Tondo, a Heineken Globális Szenior márkaigazgatója hozzátette: „Annak érdekében, hogy a „Ha vezetsz, soha ne igyál!” kampányunk jelentős hatást érjen el, először jobban meg kellett ismernünk az ittas vezetés okait. A globális felmérésünk rávilágított arra, hogy habár nem tervezünk alkoholt fogyasztani, ha autóval vagyunk, a döntő pillanatban gyakran egyszerűen nem tudunk ellenállni a kísértésnek. Ezek a kutatási eredmények segítenek minket abban, hogy valódi hatást tudjunk elérni az ittas vezetés visszaszorításában, és olyan új kommunikációs kampánnyal álljunk elő, amely a probléma mögött meghúzódó okokra fókuszál.”

„A Heineken F1 együttműködésének egy részét arra fordítja, hogy felelős alkoholfogyasztást népszerűsítő üzeneteket közvetítsen, amelyekkel egyébként én is könnyen azonosulni tudok. Olyan tiszta, meggyőző üzenetek ezek, amelyek nem hagynak kétségét a fogyasztóban: Ha vezetsz, soha ne igyál! A legújabb kampány nagyon erős üzenetet közvetít, hiszen függetlenül attól, hogy hivatásos sofőr vagy, vagy sem, a volán mögött a józanság az egyetlen opció.” – mondta Nico Rosberg, a Heineken „Ha vezetsz, soha igyál!” kampányának nagykövete.

A kampány, amellyel számos országban találkozhatnak majd a fogyasztók, magában foglal egy 30, egy 60 és egy 90 másodperces reklámfilmet, közösségi média és digitális eszközöket is.

A reklámfilm fut majd a TV-ben, online és a különböző közösségi média csatornákon is. A Heineken továbbra is nagy hangsúlyt fog fektetni a „Ha vezetsz, soha ne igyál!” üzenetre a globális közönséget elérő F1 futamok segítségével, TV és digitális aktivációkkal, rendezvényekkel, dedikált PR tevékenységekkel és csomagolás aktivációkkal.

A HEINEKEN elkötelezett a felelős alkoholfogyasztás mellett, és a világszerte jól ismert Heineken márka erejét használja arra, hogy megmutassa, a felelős alkoholfogyasztás menő.

Minden Heineken-t értékesítő leányvállalat köteles a média költéseinek 10%-át a felelős alkoholfogyasztás népszerűsítésére fordítani, külön hangsúlyt fektetve a „Ha vezetsz, soha ne igyál!” üzenetre.

1,000 25-54 év közötti sofőr 10 piacról (összesen 10,000), akik legalább havonta egyszer fogyasztanak alkoholt. Piacok: Brazília, Kína, India, Olaszország, Mexikó, Dél-Afrika, Hollandia, Egyesült Királyság, Amerikai Egyesült Államok és Vietnám.
( onBRANDS )