AZ ACCOR ÉS A VISA GLOBÁLIS PARTNERI MEGÁLLAPODÁST KÖTÖTT

Az Accor hűségprogramja és a Visa globális fizetési megoldásai ötvözésével megalkották az ALL Visa-kártyát.

Az Accor, a világ vezető szállodaipari csoportja és a Visa globális partnerségre lépett, hogy új fizetési megoldásokat nyújtsanak az ALL-Accor Live Limitless hűségprogram tagjainak. Ennek keretében az Accor hűségprogramja és a Visa globális fizetési megoldásai ötvözésével megalkották az ALL Visa-kártyát.

A hűségprogram-tagok mindennapi fizetésekre tudják használni ALL Visa-kártyájukat, bárhol, ahol a Visa-kártyát elfogadják. Az Accor a kibocsátás során együttműködik a Visa pénzügyi és banki partnereivel Európában, Észak- és Dél-Amerikában, a Közel-Keleten és Ázsiában.

A kártya a tagoknak a fogyasztói szokásokon alapuló testreszabott jutalomprogramot kínál,

melynek keretében lehetőség van több hűségpontot szerezni, amikor a kártyát az Accor szállodákban tartózkodáskor vagy vásárláskor használják.

Az Accor portfoliója erős és ikonikus márkákból áll minden szállodai szegmensben, a világ összes ígéretes piacán. Stratégiai felvásárlásokon és partnerségeken keresztül a csoport 39 szállodamárkával, több mint 5000 szállodával, 110 úticélon ajánl egyedi élményeket, olyan luxus- és életmódmárkák segítségével, mint a Raffles, a Fairmont, a Sofitel, a Banyan Tree, a Mondrian és a Delano.

A Visa partnerség keretében az Accor tovább gazdagítja a nemrég elindított ALL-Accor Live Limitless hűségprogramjával elérhető előnyöket a program 64 millió tagja és 250 millió vásárlója számára világszerte. Az ALL Visa-kártya bevezetése lehetővé teszi, hogy az Accor Group  az iparág vezető hűségprogramjával elérje a vendégeit az utazásokon túl is, pontszerzési lehetőséget biztosítva, legyen szó élményekről vagy új szállodai éjszakákról.

A kártya épít az Accor fejlett vendéglátási ökoszisztémájára, és új innovatív, digitális, elsődlegesen mobilos élményeket kínálva a szállodán kívül is megszólítja a vendégeit. A co-branded kártyák további vásárlói élményt, így új ALL-tagtoborzási lehetőséget is biztosítanak.

„A Visával kötött partnerség és az innovatív, közösen márkázott bankkártya hatalmas lökést ad az Accor számára. Az új kezdeményezés páratlan előnyöket jelent tagjainknak, emellett tovább erősíti ALL hűségprogramunk sikerét: növeli a taglétszámot, és a tagok a számukra kínált élmények és ösztönzés révén könnyebben és gyakrabban kerülnek velünk kapcsolatba. Az ALL kifejlesztése fontos mérföldkő a számunkra, és nagyon örülünk, hogy a Visában megtaláltuk a tökéletes partnert, aki osztozik szenvedélyünkben, hogy jutalmakat és elismerést kínáljunk a mindennapokban.” – mondta Sébastien Bazin, az Accor elnök-vezérigazgatója.

„Örülünk, hogy az Accorral partnerségben részt vehetünk egy új hűségprogram bevezetésében. A mai digitálisan érzékeny vásárlók saját igényeikre szabott előnyöket és ajánlatokat várnak, új és különleges élményekkel. Izgalommal várom, hogyan erősíti egymást az Accor komoly szállodaipari tudása és a Visa globális hálózata és digitális képességei. Ez a kombináció rendkívül vonzó hűségprogramot és fizetési módot eredményez, amely a szállodaipar élvonalában lesz.” – mondta Al Kelly, a Visa Elnök-vezérigazgatója.
( onBRANDS )