• Desztináció márka
    • Érdekes idézet
    • Érdekes kép / Videó
    • Fenntarthatóság / CSR
    • Info
    • Innováció
    • Interjú
    • Jog és márka
    • Karrier
    • Kimondom
    • Magánvélemény
    • Médiamárka
    • Reklám
    • Sportmárka
    • Személyes márka
    • Televíziós nézettség
    • Üzlet / Piac
    • carBrands
Keresés
ONBRANDS – ÉRTÉK ALAPON
    • Desztináció márka
    • Érdekes idézet
    • Érdekes kép / Videó
    • Fenntarthatóság / CSR
    • Info
    • Innováció
    • Interjú
    • Jog és márka
    • Karrier
    • Kimondom
    • Magánvélemény
    • Médiamárka
    • Reklám
    • Sportmárka
    • Személyes márka
    • Televíziós nézettség
    • Üzlet / Piac
    • carBrands
  • Fenntarthatóság / CSR
  • Üzlet / Piac

A SPRINGFIELD VISSZATÉR A GYÖKEREIHEZ

Ismét megjelenik az ikonikus fa logó.

2020-02-17

A szimbólum az idő múlásával is fennmaradó értékeket és a minőségi termékeket reprezentálja.

A spanyol hétköznapi viselet márka visszahozza az ikonikus fa logóját, ezzel is szemléltetve, hogy visszatér a gyökereihez.

A természet, az erő és a kitartás szimbóluma az 1988-ban alapított brand értékeire reflektál,

valamint arra, miként maradt fent az évek során úgy, hogy közben alkalmazkodott a 2020-as év alapvető pilléreihez. Az idei tavaszi-nyári kollekcióival kezdve a logó minden Springfield megjelölésen szerepelni fog.

A Springfield, amely minőségi ruhát kínál a férfiaknak és nőknek egyaránt, napjainkban már globálisan elterjedt: több mint 70 országban elérhetőek üzletei és online platformja, a myspringfield.com. A márka értékei:

hiteles – ikonikus ruhadarabjainak funkcionalitása révén a minőséget széles körben elérhetővé teszi;

inkluzív – a termékek nem egy konkrét stílushoz kapcsolódnak, sokkal inkább lehetőséget nyújt arra a fogyasztóknak, hogy kifejezzék magukat;

aktív – több mint 2 millió social media követőjével és 10 millió Springfield klubtagjával törekszik társadalmi és kulturális hatás elérésére;

természetes – a fogyasztók szükségleteit és a természetes viselkedését alapul véve igyekszik egy őszinte társadalmi-környezeti felelősségvállalás irányába haladni.

Ezek az értékek mind beleépülnek a Springfield idei kampányaiba, kiemelve a brand visszatérését a gyökereihez, kezdve a fenntartható, R[ECO]NSIDER vonalával, amely

2020-ban 5,5 millió természetes és újrahasznosított anyagszálakból készített ruhadarabot foglal magában.

A vállalásnak emellett része a H2O program, amely víz- és energiatakarékosságra fókuszál, valamint lézer- és ózontechnológiát használnak a farmerek befejezési folyamataihoz. Továbbá, a divatmárka vászon alapú kollekciója természetes szövetekből készül, amely kombinálja a tradicionális értékeket és tapasztalatokat. Végül, ismét megjelenik a Springfield pólóing és ruha választéka, amely folyamatosan megújított, kortárs ruhadarabokat kínál.

„Ezek a kezdeményezések, amelyet a Springfield támogatni fog a 2020-as tavaszi-nyári időszakban. A kategóriákat kiegészítjük digitális profilokkal, amelyek kapcsolódnak az egyes termékekhez és koncepciókhoz. Továbbá, nagykövetként dolgozunk a márka partnereivel, hogy a 100%-os digitális stratégiát minőségi kreatív tartalommal erősítsük.” – mondta Rosario Treviño, a Springfield MKT igazgatója.

Az idei tavasszal tehát elkezdődik a Springfield legújabb korszakja: a fa alakzat egyszerre reprezentálja az útjának a kezdetét és értékeit, amelyeket az idő múlásától függetlenül továbbra is magával hordoz.
( onBRANDS )

  • CÍMKÉK
  • logó
  • R[ECO]NSIDER
  • SPRINGFIELD
Megosztás
Facebook
Twitter
Linkedin
Google+
Viber
WhatsApp
Tumblr
Email
    Előző cikkFELVÁZOLJUK AZ ONLINE TARTALOMSZABÁLYOZÁS JÖVŐJÉNEK AZ ÚTJÁT
    Következő cikkENERGIAFÜGGŐSÉG
    onBRANDS

    KIMONDOM

    • A PÁPA – CONCLAVE

    5 LEGNÉPSZERŰBB

    TELEVÍZIÓS NÉZETTSÉG 2025.19.HÉT

    Televíziós nézettség

    TELEVÍZIÓS NÉZETTSÉG 2025.18.HÉT

    Televíziós nézettség

    AZ AI ÚJ KORSZAKA

    Üzlet / Piac

    GESZTI PÉTER AZ ELLE MAGAZIN ELSŐ FÉRFI MELLÉKLETÉNEK CÍMLAPJÁN

    Médiamárka

    EZ A KÖZÖSSÉGI MÉDIA PLATFORM A LEGSZENNYEZŐBB

    Fenntarthatóság / CSR

    Kőszegi András - Márkatanácsadó

    HÍRLEVÉL. ÉRTÉK.
    NEKED.

    FELIRATKOZOM

    IDÉZET

    • “A tudatos stílus nem a világ kedvéért történik, hanem azért, hogy méltó kapcsolatot ápolhassak magammal.”
      (KRISTÍNA SÁRKÁNYOVÁ)



    TÁMOGATÁS

    EGYÜTTMŰKÖDÜNK



    PARTNERÜNK






    • Kapcsolat
    • Impresszum
    • Médiaajánlat
    • Jogi tudnivalók
    • Adatkezelési tájékoztató
    Copyright © 2025. Minden jog fenntartva. onBRANDS
    Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.ElfogadomAdatkezelési tájékoztató
    Edit with Live CSS
    Save
    Write CSS OR LESS and hit save. CTRL + SPACE for auto-complete.