A szimbólum az idő múlásával is fennmaradó értékeket és a minőségi termékeket reprezentálja.
A spanyol hétköznapi viselet márka visszahozza az ikonikus fa logóját, ezzel is szemléltetve, hogy visszatér a gyökereihez.
A természet, az erő és a kitartás szimbóluma az 1988-ban alapított brand értékeire reflektál,
valamint arra, miként maradt fent az évek során úgy, hogy közben alkalmazkodott a 2020-as év alapvető pilléreihez. Az idei tavaszi-nyári kollekcióival kezdve a logó minden Springfield megjelölésen szerepelni fog.
A Springfield, amely minőségi ruhát kínál a férfiaknak és nőknek egyaránt, napjainkban már globálisan elterjedt: több mint 70 országban elérhetőek üzletei és online platformja, a myspringfield.com. A márka értékei:
hiteles – ikonikus ruhadarabjainak funkcionalitása révén a minőséget széles körben elérhetővé teszi;
inkluzív – a termékek nem egy konkrét stílushoz kapcsolódnak, sokkal inkább lehetőséget nyújt arra a fogyasztóknak, hogy kifejezzék magukat;
aktív – több mint 2 millió social media követőjével és 10 millió Springfield klubtagjával törekszik társadalmi és kulturális hatás elérésére;
természetes – a fogyasztók szükségleteit és a természetes viselkedését alapul véve igyekszik egy őszinte társadalmi-környezeti felelősségvállalás irányába haladni.
Ezek az értékek mind beleépülnek a Springfield idei kampányaiba, kiemelve a brand visszatérését a gyökereihez, kezdve a fenntartható, R[ECO]NSIDER vonalával, amely
2020-ban 5,5 millió természetes és újrahasznosított anyagszálakból készített ruhadarabot foglal magában.
A vállalásnak emellett része a H2O program, amely víz- és energiatakarékosságra fókuszál, valamint lézer- és ózontechnológiát használnak a farmerek befejezési folyamataihoz. Továbbá, a divatmárka vászon alapú kollekciója természetes szövetekből készül, amely kombinálja a tradicionális értékeket és tapasztalatokat. Végül, ismét megjelenik a Springfield pólóing és ruha választéka, amely folyamatosan megújított, kortárs ruhadarabokat kínál.
„Ezek a kezdeményezések, amelyet a Springfield támogatni fog a 2020-as tavaszi-nyári időszakban. A kategóriákat kiegészítjük digitális profilokkal, amelyek kapcsolódnak az egyes termékekhez és koncepciókhoz. Továbbá, nagykövetként dolgozunk a márka partnereivel, hogy a 100%-os digitális stratégiát minőségi kreatív tartalommal erősítsük.” – mondta Rosario Treviño, a Springfield MKT igazgatója.
Az idei tavasszal tehát elkezdődik a Springfield legújabb korszakja: a fa alakzat egyszerre reprezentálja az útjának a kezdetét és értékeit, amelyeket az idő múlásától függetlenül továbbra is magával hordoz.
( onBRANDS )