„From us for you” („tőlünk nektek”) nevű kampányával ünnepli a nemzetközi nőnapot a Women’secret. A projekt részeként a márkánál dolgozó nők professzionális és személyes történeteit ismerhetjük meg. Egy dolog azonban közös: az egymás iránt érzett barátságuk és önzetlenségük.
A nőnapi akcióval a Women’secret célja, hogy
felhívja a figyelmet az alkalmazottakra és a márka egy személyesebb oldalát mutassa meg azokon a nőkőn keresztül, akik együtt teszik lehetővé a cég működését
– ugyanis a vállalat dolgozóinak 98 százaléka nő.
A kampányhoz készült videóban öt dolgozó hölgy, Eva, Mariu, Irene, Celia, Lola and Stef mesélnek a tapasztalataikról, történeteikről és arról, mit jelent nekik nőként egy női csapatban dolgozni. Emellett a „From us to you” a dolgozók közötti empátiára is reflektál. A kampányvideókban, amelyben a nőket az erősségeikről kérdezték, mindannyian azt mondták, sokkal erősebbnek látják a kolléganőiket, mint saját magukat.
A spanyol divatmárkának a női összetartás az egyik erőssége. A nemzetközi nőnap alkalmával ez bátorítást adhat más nőknek is, hogy elmondják a munkatársaiknak, mennyire becsülik a munkájukat.
A „From us to you” a Women’secret mögötti női közösségét világítja meg. Hiszen ez egy márka nőktől nőknek.
( onBRANDS )