A Springfield egyik legfontosabb értékének a hitelességét tartja, ennek részeként, hogy kimutassuk az egyediségünket és természetességünket. Ez a koncepciója a márka március 8-i, nemzetközi nőnapi kampányának is, amely segítségével
pozitív üzeneteket közvetít a hitelességről, szabadságról, és egyáltalán: a nőkről.
Épp ezért a Springfield felkért a világ különböző pontjairól 7 elismert női művészt, hogy csatlakozzanak ezen a napon a márkához, és mutassák meg színes illusztrációk segítségével a saját szemszögükből, hogyan inspirálja őket a női hitelesség.
A kampányban spanyol, holland, portugál és osztrák művészek mellett egy
magyar illusztrátor, Czikkely Panni (@czikkcakk) is részt vesz.
Panni a nőiesség hátterében elbújó jegyeket jelenítette meg a koncepciójában. “Számomra a nőiesség egy nagyon sok és mély jelentésű fogalom. Az általánosított, sztereotipikus gyengeség és sebezhetőség a legnagyobb erőt, sokszínűséget és természetes, ösztönös megérzéseket rejti.” Panni illusztrációjában a női szereplő megtestesíti az energiát, amely a világ körforgását eredményezi. „A Föld velünk és tőlünk kerek: álmodozunk, ölelünk és teremtünk – hol tündérek, hol Wonder Women formájában.”
( onBRANDS )