Ezt követően pedig az új grafikai elemeket világszerte alkalmazzák majd. Az SPI modernizálja a zászlóshajó csatornájának számító FilmBoxot: a megújulás a nagyobb filmstúdióktól vásárolt új tartalmak műsorra tűzését és az arculat frissítését is magában foglalja.
A hat kontinensen 40 televíziós csatornát üzemeltető globális médiavállalat, az SPI/FilmBox folytatja szolgáltatásainak fejlesztését, hogy továbbra is minőségi szórakoztatásban részesítse több millió nézőjét világszerte. A megújult és tovább fejlesztett FilmBox csatornákon nagyobb filmstúdióktól vásárolt, több száz órányi új sikerfilm és sorozat debütál az elkövetkező időszakban.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy olyan újszerű arculati elemeket vezethetünk be, amelyek a legkorszerűbb technológiai megoldásokat alkalmazzák, de közben megőrzik a nézők által megszokott letisztult megjelenést. Számunkra a dizájn és a tartalmak tekintetében is a nézői élmény az elsődleges szempont. Ezt szem előtt tartva használtuk fel márkánk már ismerős színeit – a pirosat és a fehéret – egy olyan vizuális megoldásban, amelyben a videó és az audio eszközeivel élve egyúttal modernizáltuk is a brandet.” – mondta Haymi Behar, az SPI International marketingvezetője.
A nagyobb filmstúdiókkal és filmforgalmazókkal nemrégiben kötött megállapodásoknak köszönhetően a FilmBox csatornák műsorkínálata is bővül: további hollywoodi kasszasikerekkel, filmklasszikusokkal és kritikusok által elismert helyi produkciókkal is gazdagították a választékot.
„Korábbi ígéretünkhöz híven világszerte folyamatosan fejlesztjük tartalmainkat és szolgáltatásainkat. Jelenlegi újításainkat elsőként a cseh és szlovák piacon alkalmazzuk, ahol is a FilmBox már öt éve a legnépszerűbb előfizetéses filmcsatornának számít.” – közölte Behar.
( onBRANDS )