Mesékkel segíti a gyerekeket és a szülőket a koronavírus okozta helyzetben a KUBU. Ezúttal nemcsak kiváló minőségű italokkal, hanem az Itt és Most társulat színészének tolmácsolásában, egyedi zenével ellátott mesékkel teszi könnyebbé a családok életét és dobja fel a megszokott hétköznapokat a márka.
Több mint egy hónapja sok család élete teljesen megváltozott, ugyanis mindenki otthon tölti a mindennapjait, az otthon jelenti a bölcsödét, az óvodát, az iskolát és a munkahelyeket is. A KUBU most a család minden tagjának segítséget nyújt mese podcastjaival, amelyekben olyan nagyszerű mesékkel találkozhatunk, mint a Macskacicó vagy a Szóló szőlő. A rövid történetek Szőke Gábor, az Itt és Most Társulat operatív vezetőjének, impró színészének és trénerének előadásában hallhatók, az elérhető mesék listája pedig hétről hétre növekszik.
„Fontosnak találtuk, hogy ebben a helyzetben is segítsük valahogy a családokat. A meséket pedig szerintünk mindenki szereti, ezért is jutott eszünkbe ez a szórakoztatási forma. A kampányunkban közreműködik az Itt és Most Társulat, a még nagyobb élmény érdekében pedig egyedi zenével is készültünk. Bízunk benne, hogy sok családhoz jutnak el a mesék és ezzel is megkönnyíthetjük a hétköznapjaikat.” – mondta el Várkonyi Vilmos, a KUBU brand managere.
Az ötlet és a megvalósítás a Kraftwork Reklámmanufaktúra nevéhez köthető.
( onBRANDS )