MAGYAR FEJLESZTÉSEK FOGNAK ÖSSZE A NORMÁLIS MINDENNAPOKÉRT

Mindkét fejlesztés célja visszaállítani az úgynevezett normál, korábban megszokott biztonságérzetet.

Napokon belül piacra kerül két hazai szabadalom, melyek akár együtt is kiválóan szolgálják az általános biztonságérzetet, s vele a normális mindennapok térnyerését.

A kézi lázmérő kiváltására fejlesztett, s egyben a maszkviselést is ellenőrző szemszkenneres ThermoVir okoshőmérő öt másodperc alatt, egytized fok pontossággal szűri ki a lázas betegeket, a hőkamerával felszerelt, komplex, marketing modullal is megtámogatott Mondisplay Visitor Management pedig a belső és külső terek létszámszabályozását képes biztosítani, humán erőforrás igénye nélkül.

„Készülékünk működésének lényege, hogy érintésmentesen, emberi beavatkozás nélkül megméri a felhasználó testhőmérsékletét, igény esetén ellenőrzi, hogy visel-e maszkot, és jelez, ha nem találja megfelelőnek az eredményt, kvázi beléptető-rendszer funkcióban is alkalmazható. A tesztidőszak végén vagyunk. Emberi közreműködéssel, kézi berendezéssel történő lázmérés esetén – ami egyébiránt nem is alkalmas tömeges alkalmazásra -, akadhatnak bonyodalmak, mind emberi, mind technikai megközelítésben. A mi készülékünk teljesen automatikus, önállóan működik, így használata esetén szóba sem kerülhet emberi konfliktus, már csak azért sem, mert az emberek kevésbé vitatkoznak a technikai berendezésekkel. Az ThermoVir okoshőmérő hosszú távú védelmet kínál az olyan munkatársak általi fertőzések ellen is, akik nem számolnak annak következményével, ha felelőtlenül, akár csak például egyszerű influenzával mennek dolgozni.” – fogalmaz Németh Zoltán mérnök, a ThermoVir okoshőmérő magyar fejlesztőcsapatának vezetője.

A Mondisplay Visitor Management rendszer azért lett létrehozva, hogy megoldást nyújtson a megváltozott társadalmi gondolkodásból fakadó új fogyasztói igények kezelésére, valamint irodáknak, gyáraknak biztosítson olyan eszközöket, amikkel akár egy influenzaszezonban, akár egy világméretű járvány idején meg tudják óvni munkavállalóikat. Az eredetileg interaktív tartalmak, akciók és termékek vagy akár közérdekű információ mozgóképes megjelenítésére alkalmas monbox-ot, azzal a céllal fejlesztették tovább, hogy a koronavírus-járvány tetőzését követő létszámszabályozó

óvintézkedések megtételét is objektíven ellenőrizhetővé tegye.

„A valós idejű forgalomelemzés és vele a folyamatosság biztosítása fontos szempont úgy a kereskedelemben, mint a különböző szolgáltatók esetén. A Mondisplay Visitor Management beépítésével bizonyos létszám felett automatikusan bezár a fotocella, így elkerülhető a túlzsúfoltság. A 9-12 óra közötti időszakban képes figyelmeztetni a 65 év alattiakat, hogy nem mehetnek be az üzletbe. Személyérzékelője segítségével GDPR-kompatibilis adatokat is rögzít, ami marketing szempontból fogható hadra. Ha például bizonyos napokon vagy napszakokban leginkább 20-30 év közötti férfiak a vásárlók, ilyenkor nyilvánvalóan a számukra releváns reklámok futhatnak a leghatékonyabban. A specifikálható üzenetek elhelyezése mellett, marketing célú adatbázis építését is lehetővé teszi a rendszer.” – mondta D. Kiss Péter, a Mondisplay Visitor Management rendszer egyik megalkotója.

Olyan terekben, mint a munkahelyek, óvodák és iskolák, mozik, színházak, szállodák, uszodák vagy éppen az edzőtermek, felelősen gondolkodó üzemeltetők és felelős emberek segítségével biztosítható, hogy a mindennapjaink ne az elmúlt hónapok félelmei közt teljenek.

„A berendezések árait sikerült akár a magyar mikro-, kis- és középvállalkozások számára is elérhető szinten tartani. Jelen élethelyzetben, mint felelős magyar cégeknek, nem a profitmaximalizálás a célunk, hanem mindannyiunk, társadalmunk elemi érdekeit kell szem előtt tartanunk.” – nyilatkozták egybehangzóan a Mondisplay Visitor Management és a ThermoVir fejlesztői.
( onBRANDS )