STAND-UP SZTÁROKKAL KAMPÁNYOL A DUREX

A különböző méretű és síkosítású óvszerek nem a legegyszerűbb kampánytéma.

Dombóvári István és Musimbe Dávid Dennis szerepel a Durex óvszer kampányában, melyet a POME készített. Elmondásuk szerint a kampánytéma nem lehetetlen kihívás.

„A Durex óvszerek termék palettájának kialakításakor az egyik legfontosabb szempont, hogy mindenki megtalálja a számára megfelelő óvszert – szélesség, síkosítottság, felület és egyéb szempontok tekintetében is. A termékpaletta kifejlesztése szép feladat, de erről kommunikálni már igazi kihívást jelent. Ezért kértük fel ügynökségi partnerünket a POME-t a digitális kampány kidolgozására.” – mondta Laura Togui, a Reckitt Senior Category Managerre.

„Az óvszer és „paraméterei” kényes téma, ezért humoros és bátor megközelítést választottunk a kampány üzenetének („Find your best fit”) és a széles termékskála ismertségének erősítésére. Kiemelt figyelmet fordítottunk arra, hogy a megvalósítás során ne lépjük át a politikailag korrekt szexualitás határait, így elkerüljük a potenciális krízishelyzeteket.  A kampány ötletek közül, a profi hazai humoristákkal való közös munkára esett a választás és Dombóvári Istvánt és Musimbe Dávid Dennis-t választottuk a kampányfilmjeink főszereplőinek. Ők abszolút alkalmasak voltak a rázós és izgalmas téma, informatív de mégis fogyasztható és szórakoztató prezentálására.” mondta el Schmidt Attila a POME sales vezetője.

A kampányban több online videó és GIF, illetve számos poszt jelent meg a digitális térben.

Stáblista:

Laura Togui – Senior Category Manager SEE – RB
Ónodi Mátyás – Rendező
Kammerhoffer Orsolya – Producer – Pillow
Schmidt Attila – Sales director – POME
Kozák Alexa – Account manager – POME

( onBRANDS )