KARANTÉNBAN IS NYERT TENDEREKET A COMLAB

Az együttműködések középpontjában a cégek kommunikációs stratégiáinak kialakítása áll.

Ezek mellett a felületeik megújításán, sajtójelenlétükön és online márkaépítésen is dolgozik már a csapat.

A közel négy éve indult GreenGo e-carsharing szolgáltató után újabb startuppal bővült a ComLab portfóliója. A 2017-ben indult Fuvar.hu az elmúlt években átalakította a közúti szállítmányozás folyamatát a jobb kihasználtság reményében, és ma már több mint 1000 fuvarozó vállalat versenyzik a legújabb megrendelésekért az oldalukon. A Hiventures Kockázati Tőkealap-kezelőtől érkező új befektetést innovációjuk, az algoritmus alapú kiszállítási lánc fejlesztésére fordítják majd, de emellett a nemzetközi terjeszkedést is elkezdik megalapozni.

„Azért fordultunk a ComLab csapatához, mert kiemelkedő szakmai tapasztalatra és tudásra van szükségünk márkánk építéséhez. Ezt ilyen gyorsan és reális költségek mellett csak ügynökségi forrásból tudtuk megvalósítani. Az eddigi precíz tervezés és közös munka során meggyőződtünk róla, hogy helyes döntés volt.” – jellemezte az együttműködést Szucsányi-Borza Sebestyén, a Fuvar.hu alapító-ügyvezetője.

A startup szemléletből fakadó rugalmasságot, az évek során felhalmozott tudást és a társadalmi felelősségvállalás értékeit kihasználva, a ComLab senior tanácsadói a Fuvar.hu specialistáival közösen alkotják meg az egységes, új arculatot és annak a kommunikációs stratégiának az alapjait, amivel szakértőként fordulhatnak majd partnereik és ügyfeleik felé. Azért, hogy a legjobb élményben legyen részük a felhasználóknak, a Fuvar.hu saját felületeinek újragondolása is kitűzött célként lebeg a ComLab ügyfélcsapata előtt.

A startup mellett az európai piacon harmadik helyen szereplő tartós bérlettel foglalkozó cég, az Arval magyarországi vállalata is őket választotta kommunikációs ügynökségének. A BNP Paribas leányvállalata, az Arval Magyarország itthon több mint 6000, kis- és középvállalatok, illetve multinacionális cégek használatában lévő gépjárműért felel. A nemzetközileg elismert, tartós bérletre és operatív lízingre specializálódott mobilitási szolgáltató saját tartalmakon keresztül az ügynökséggel közösen edukálja majd a célközönséget, és új megközelítésbe helyezi a flottakezelést a médiában.

„Az emberek mobilitási igénye nem csak magán, hanem az üzleti életben is hihetetlen sebességgel változik. Az Arvalnál úgy válaszolunk erre a kihívásra, hogy folyamatosan új megoldásokat dolgozunk ki, az innováció, rugalmasság és gyorsaság pedig része a mindennapjainknak. Célunk, hogy megismertessük a hazai üzleti szereplőkkel ezeket a cégünkben és termékeinkben rejlő értékeket, amihez hasonlóan innovatív és kreatív kommunikációs partnert kerestünk.” – mondta Banovic Aleksandra, az Arval Magyarország kereskedelmi és marketing igazgatója.

Az együttműködés kezdetével az Arval szakértőinek sokéves tapasztalatára és az új mobilitási stratégiájukra támaszkodva együtt alakították ki az üzleti célokkal összehangolt kommunikációs tervet, amit a hagyományos PR tevékenységek mellett digitális projektek is színesítenek. A megbízás ideje alatt részben a ComLab tervezi a vállalat Facebook és LinkedIn tartalmait is, illetve az újonnan indult szakmai blog is a team kezében van, emellett pedig a grafikai elemek megújításával adnak friss lendületet a flottakezelőnek.

„A fenntartható mobilitás és szállítmányozás jövője még égetőbb kérdéssé vált az elmúlt hónapokban. Karantén ide vagy oda, ezért is hajtott minket a tettvágy az Arval és a Fuvar.hu tenderein dolgozva, sőt, egymás megismeréséhez is adott egyfajta összekovácsoló erőt ez a nem mindennapi helyzet. Annak pedig kifejezetten örülünk, hogy a rendszerszintű, iteratív megközelítésünk ebben a felfokozott időszakban is egy olyan érték, amire biztonsággal támaszkodhatnak ügyfeleink.” – mondta Kusztor Csaba, a ComLab társigazgatója.
( onBRANDS )