Július végétől Jeremy Cohen alelnöki pozícióban, Londonból irányítja a WPP hálózathoz tartozó Geometry tanácsadói munkáját az EMEA régióban.
Jeremy Cohen a Kantar Consulting Europe vezérigazgatói székéből érkezett a cégcsoporthoz. A tanácsadói és technológiai üzletfejlesztés terén széles körű tapasztalattal rendelkező szakember feladata a Geometry tanácsadói szolgáltatásainak továbbfejlesztése, a növekedési lehetőségek feltérképezése a kreatív kereskedelmi megoldások területén, valamint a piacralépési stratégiák fejlesztése.
A Geometry az új pozícióval azoknak a kommunikációs és kreatív kereskedelmi igényeknek kíván még jobban megfelelni, amelyeket a kereskedelemben zajló alapvető változások hoztak. A fogyasztói magatartás ugyanis gyökeresen megváltozott a közelmúltban, így a jelenlegi kereskedelmi modellek a korábbinál kevésbé hatékonyak, vagy sok esetben egyszerűen elavulttá váltak.
A nemzetközi cégcsoport kereskedelmi tanácsadói üzletágának az a célja, hogy a vállalat
a márkákat az üzleti stratégiájukban foglalt valamennyi növekedési mutató esetében támogatni tudja.
A Geometry több kulcsterületen is fejleszti szolgáltatásportfólióját, és olyan problémákra szeretne megoldást kínálni ügyfeleinek, mint például az új növekedési területek és értékesítési csatornák felkutatása, vagy a hatékonyság növelése. Az adatelemzés, a kreatív gondolkodás és a vásárlói attitűdök átfogó ismerete mellett a Geometry kreatív kereskedelmi megoldásokat kínál, amelyek fejlesztésében saját módszertanát és a legújabb technológiákat alkalmazza. A tanácsadói szolgáltatás először az EMEA régióban lesz elérhető, később pedig a teljes nemzetközi hálózatra is kiterjed majd.
„Az ügyfelek az új kereskedelmi viszonyok és lehetőségek között tovább szeretnének növekedni, és ehhez módosítani akarják a stratégiájukat, hogy a lehető legtöbbet hozzák ki a vállalatuk adta lehetőségekből. Mi pedig az elmúlt hónapokban azon dolgoztunk, hogy ebben a lehető leghatékonyabban segíthessük őket. Jeremy érkezése új korszakot nyit a Geometry történetében, illetve a kereskedelemről való gondolkodásban.” – mondta Claus Adams, a Geometry EMEA régióért felelős vezérigazgatója.
Jeremy Cohen elmondta: „Az ügyfelek támogatása egy új gondolkodásmódra való átállásban olyan módon, hogy érvényesülhessenek a mai fragmentált piacon is, elképesztően izgalmas feladat. A Geometry látja és érti, hogyan változik a vásárlói út, a fogyasztói viselkedés és ez különösen igaz a koronavírus-járvány utáni világ esetében. A Geometry érti a márkák által megélt változásokat, és dinamikus, az átalakítandó folyamatokat jól azonosító megközelítése képessé teszi arra, hogy az ügyfeleket hatékonyan vezesse végig a növekedés útján”.
( onBRANDS )