Nem csak kritika van, adjunk teret a pozitív példáknak is.
Szoktam beszélni az együttműködés szükségszerűségéről, lehetőségéről. A Dreher-nél valamit megéreztek, vagy csak egyszerűen felismerték az idők szavát és nagyvállalat létükre jól reagáltak, hiszen minden vállalatnál, márka mögött emberek dolgoznak.
Nem mindenáron lenyomni kell a másikat, hanem együttműködni kell, lehet.
A streetwear stílusáról ismert BP Clothing egy limitált kiadású kapszulakollekciót tervezett a magyar sörmárkának. A Dreher X BP ONE CITY ONE LOVE darabjai között egyedi pólók, pulóverek és természetesen sörnyitók is találhatóak.
Kicsit korábban pedig a Dreher szintén egy hazai vállalkozással együttműködve közös sör márkát vezetett be a magyar piacra.
Ez lehet az innováció, nem kell feltalálni semmit, csak a meglévő értékeket jól összepasszolni. Megtartva az eredeti arcélt, jó iránynak tartom.
( Kőszegi András )