Az Opinio piackutató applikációval felmérték a budapestiek rádióhallgatási szokásait.
Az eredmények alapján a fővárosiak 17%-a nem hallgat rádiót, de 60%-uk hetente többször vagy annál is gyakrabban, akár napjában többször is bekapcsolja az adást. A férfiakra jobban jellemző a rádióhallgatás, mint a nőkre. A legtöbb gyakori hallgató a 40-49 éves korosztályból kerül ki. A baby boomer generáció körében vannak a legkevesebben, akik sosem hallgatnak rádiót, de azok is, akik napi rendszerességgel bekapcsolnák a készüléket.
Korosztálytól és nemtől függetlenül, jellemzően autóban hallgatunk rádiót. Közel azonos azok aránya, akik interneten is hallgatnak rádióműsorokat, és azoké akik csak a klasszikus csatornán keresztül élvezik azt.
A budapestiek körében a legnépszerűbb adó összességében a Rádió 1 (32.5%), ám az 50 év felettiek 30%-a a Retro Rádiót választotta kedvencnek, köztük átvette a legnépszerűbb adó szerepét. Összesítésben ez az adó végzett a második helyen húsz százalékos össznépszerűséggel, megelőzve ezzel a 3., Petőfi Rádiót (13%).