NEMZETKÖZI REKLÁMKAMPÁNYT INDÍTOTT A RESIDEO

A kampány a Honeywell Home okosotthon termékek bemutatására indult.

A Youtube-on futó videó bemutatja, hogyan tehető valóban biztonságossá az otthonunk.

Az „Okos fiú” kampány főszereplője egy 12 éves kisfiú, aki üdülőhellyé változtatja otthonát, míg a szülei nincsenek otthon. Bence nagyszerűen elszórakoztatja magát, és szerencsére a Honeywell Home okosotthon termékeknek köszönhetően elkerüli a katasztrófát: biztonságban marad, miközben szülei távol vannak.

A szórakoztató hirdetésben megjelenik a biztonsági kamera, szén-monoxid jelző, füstjelző, termosztát és vízszivárgás-érzékelő, ezek segítségével egy teljes történetet mesélnek el. Bence kalandjain keresztül a reklám bemutatja, hogyan véd meg a szén-monoxid jelző CO-szivárgás esetén, jelez a füstérzékelő, ha tűz ütne ki és hogyan lehet kellemes hőmérsékletet fenntartani otthon, miközben energiát takarítanak meg az intelligens termosztátoknak köszönhetően. A szülők az intelligens eszközök és kamerák segítségével figyelemmel tudják kísérni a gyermeket és biztonságban tudhatják őt. Mindez a Resideo által kínált csúcstechnológiás termékeknek köszönhető.

Az „Okos fiú” kampány 17 európai országban fut, többek között: Bulgáriában, Csehországban, Magyarországon, Olaszországban, Finnországban, Franciaországban, Lengyelországban, Romániában, Szlovákiában és Spanyolországban. A kampány felelőse a Resideo kelet európai marketing- és kommunikációs igazgatója, Natalia Długosz.
( onBRANDS )