EGYESÜL A RED LEMON MEDIA ÉS A PERSON

Közös márkanév alatt folytatják PR-ügynökségi és komplex kommunikációs tevékenységüket.

A hazai PR-ügynökségi piac két szereplője, a Red Lemon Media és a Person a fúzió mellett döntött.

Összeolvadásukat követően Red Lemon márkanév alatt folytatják tevékenységüket,

és komplex kommunikációs, vagyis PR, digitális, social media, employer branding és celebritás/influencer menedzsment megoldásokkal szolgálják ki egyesített ügyfélkörük igényeit.

A most létrejött ügylet közel egyéves folyamat lezárása a hasonló értékrendű ügynökségek tulajdonosi köre között. A Red Lemon megújuló csapatának legfőbb célja a fenntartható piaci működés, valamint a növekvő regionális partnereinek magasszintű kiszolgálása.

„Az „új világunk” módosult piaci körülményei és az ügyfelek változó igényei is hozzájárultak ahhoz, hogy felgyorsítottuk a tárgyalásokat az összeolvadásról. A Red Lemonban eddig is a minőségi, értékteremtő működés volt a hajtóerőnk, a jövőben pedig tovább szeretnénk erősíteni szakértői szerepünket ezen a speciális kommunikációs ügynökségi piacon. Sosem az volt célunk, hogy a legnagyobbak legyünk, számunkra az az érdem, ha olyan cég lehetünk, ahol a kollégák szeretnek dolgozni, és ahová az ügyfelek szeretnének csatlakozni.” – mondta Hajagos Rita, a Red Lemon managing partnere, szakmai vezetője.

Nagy Péter, a Red Lemon ügyvezetője hozzátette: „A jövőbeni hatékony ügynökségi modell kulcsa az organikus és generált szinergiák hasznosítása.  A jelenlegi kihívásokkal teli piaci környezet is rávilágított arra, hogy eddigi üzletpolitikánk, amelyben a pénzügyi stabilitás megőrzése alapvető volt, a hatékonyságunk alappillére lesz a jövőben is. Az egyesülési tranzakció előremutató a magyar ügynökségi piacon, ezért fordultunk a folyamatokat tanácsadóként segítő Concorde MB Partners-hez.”

„Hosszú ideje éreztem, hogy az általam alapított ügynökségnek egy következő szintre kell lépnie, és mivel a hatékony csapatmunkában hiszek, szerettem volna az egyszemélyes cégvezetést csapatfeladattá alakítani. A Red Lemonra, mint megkerülhetetlen piaci szereplőre mindig is felnéztem. A hosszas tárgyalások végén büszke vagyok arra, hogy egyesítjük erőinket, profi kollégáinkat és ügyfeleinket is. A régióban erősödő trendek alapján mi is az agilis és flexibilis működésben hiszünk, ezáltal a jövőben is magas minőségben szolgálhatjuk ki nemzetközi ügyfélkörünk lokális igényeit.” – mondta Hampuk Richárd, a Person alapítója és korábbi ügyvezetője, aki a háromfős menedzsmentbe új belépőként érkezik és mostantól szintén a Red Lemon managing partnere lesz.
( onBRANDS )