INFLUENSZER ÜGYNÖKSÉG CSATLAKOZOTT AZ ÖNSZABÁLYZÓ REKLÁM TESTÜLET TAGJAI KÖZÉ

A Star Network azzal a céllal csatlakozott, hogy a hazai influencer marketing piac működését és fejlődését elősegítse a szervezettel való közös együttműködéssel.

A Star Network Influencer Ügynökség csatlakozott az Önszabályzó Reklám Testület tagjai közé azzal a céllal, hogy a hazai influenszer marketing piac működését és fejlődését elősegítse a szervezettel való közös együttműködéssel.

Napjainkban az influenszer marketing kampányok rendre a marketing mix elemeként megjelenő megoldások, így egyre hangsúlyosabb szerepet kap a terület.  A Star Network 5 éve működik közre influenszer kampányokban, ezalatt több mint 4000 szponzorációs együttműködést menedzselt le eljuttatva márkák üzenetét sok millió felhasználóhoz. Céljai között szerepel a piac edukálása az eddig szerzett tapasztalatok átadásával és az is, hogy a hazai influenszer piac a megfelelő módon, mindenki számára értelmezhető szabályok mentén működhessen tovább.

“Az elmúlt évek során mindig is igyekeztünk nagy energiát fordítani a piaci edukációra, fejlesztésekre és kiemelt támogatói vagyunk minden olyan törekvésnek, amely világos, minden szereplő (ide értve a fogyasztókat is) számára segít jól működő keretek kialakítani. Ennek egyik újabb lépése a Star Network ÖRT-hez való csatlakozása, amely bízunk benne, hogy előzőekben említett törekvéseinket még inkább segíteni fogja.”  hangsúlyozta Farkas Dániel, Star Network szakmai vezető.

„Nagy büszkeség számunkra, hogy a Star Network is az ÖRT tagság mellett döntött. A digitális világ új- meg új etikai kérdéseket is felvet, amelyekre az olyan erős piaci szereplőkkel történő együttműködés ad hatékony választ, akikben a tudás és az akarat is megvan. A Star Network is ilyen, és örömmel várjuk az együttműködést.” – fogalmazott Gerendi Zsolt az ÖRT főtitkára.
( onBRANDS )