CSŐDEGYEZSÉGET KÖTÖTT A BÓNUSZ BRIGÁD

Tíz éve indult el a közösségi vásárlás Magyarországon.

Szeptember 1-én ünnepelte tizedik születésnapját a Bónusz Brigád. A kuponos cégnek sikerült csődegyezséget kötnie a hitelezőivel.

A csődvédelem alatt is kaphatóak szolgáltatások és utazások a kuponos oldalon, de a folyamat lezárása után újra termékeket is vásárolhatnak majd a felhasználók.

A Bónusz Brigád feladata, hogy új alapokra helyezve folytassa működését. Mivel ez időbe telik, ezért továbbra is kérik felhasználóik és partnereik türelmét.

A Bónusz Brigád az amerikai Groupon cég üzleti modelljét alkalmazza, több mint négymillió bónuszt értékesített 10 éves működése során.

A koronavírus-járvány, az utazási- és egyéb szolgáltató szektorok bedőlése, a vásárlási szokások megváltozása a Bónusz Brigádot is nehéz helyzetbe hozta.
( onBRANDS )