2020 szeptember 1-től egyesült a SternCom, valamint a Bindermann The Employer Branding Company tanácsadó cég.
Az összeolvadással az eddigi kommunikációs szolgáltatásokat employer branding és HR marketing megoldások egészítik ki, így bővítve a már meglévő szolgáltatási portfoliót. A két cég erejének és szaktudásának egyesítésével a SternCom olyan további belső kommunikációs szolgáltatásokat is nyújt majd a jövőben, melyek az ügyfelek – első sorban HR területeivel – közösen kialakított célok mentén a stratégiai tervezéstől, a teljes operatív megvalósításig terjedhetnek, így törekedve a legmagasabb szintű ügyfélkiszolgálásra.
„A világban jelenleg drasztikus folyamatok zajlanak: gondoljunk csak a COVID járványra, mely nem csak az életünket változtatta meg, hanem a munkaerő-piaci folyamatokban is jelentős változást hozott. Egyik hozadéka ennek, hogy a COVID lesz az employer branding lakmuszpapírja, mert beég a kollektív céges emlékezetbe a válságkezelés módja, az a bánásmód, ahogy „éles helyzetben” egy munkáltató a munkavállalóit kezeli és az, hogy mennyire küzd a kollégák megtartásért. A belső kommunikáció jelentősége felértékelődött, hiszen a vállalati identitás belső-külső formálásában, az elkötelezésben kiemelt szerepet kap. Különleges HR és employer branding megoldásokra van szüksége az ügyfeleknek. A SternCom és a Bindermann összeolvadása erre a felmerült piaci igényre erősít rá, szélesítve a SternCom immár közös szolgáltatási csomagját.” – mondta el az egyesüléssel kapcsolatban Kádár Balázs, a Bindermann managing partnere, az Employer Branding Award alapítója, az MPRSZ Employer Branding Tagozatának vezetője.
„Több mint 10 év alatt a SternCom-ot igazi integrált kommunikációs ügynökséggé formáltuk. Törekszünk arra, hogy a változó piaci, gazdasági környezetben, minél sokrétűbb kommunikációs ügynökségi szolgáltatást tudjunk nyújtani, mert úgy látjuk, hogy olyan szakemberekre van igénye az ügyfeleknek, akik átlátják a különböző területeket, segítenek a tervezésben, a területek súlyozásban és persze a kivitelezésben is. A mostani összeolvadás a két cég szinergiáit egyesíti, melynek eredményeképp minden stratégiailag fontos üzletágban képesek leszünk az ügyféligények kielégítésére.” – mondta el Tátrai Marcell, a SternCom ügyvezető igazgatója.
( onBRANDS )
A két cég – 2020. szeptember 1-től – SternCom márkanév alatt folytatja a közös munkát. Kádár Balázs managing partnereként kerül az ügynökség vezetőségébe. A fúzió kapcsán a szeplők egyesítik meglévő ügyfélkörüket is. A SternCom referenciái között olyan projektek és cégek szerepelnek, mint az Asztanai Világkiállítás, a Birkozó Világbajnokság, a Mars Magyarország, a Nemzeti Vágta, a Total- vagy a Hörmann Magyarország. A Bindermann meglévő referenciái között találhatóak többek között: Siemens, Infineon, E.ON, Lidl, Erste Bank, Praktiker vagy a Groupama Biztosító.