MEGÚJULT AZ AVON MÁRKA

Az AVON a “Több mint hinnéd” globális kampánnyal új alapokra helyezi a márkát.

A napjaink AVON-ját tükröző kampány a megújult vállalatot mutatja be, amely alapértékeire, hagyományaira támaszkodva, továbbra is fő küldetésének tartja, hogy világszerte jobbá tegye a nők életét.

“Több mint hinnéd” – így szól az AVON új globális szlogene, amely arra ösztönzi az embereket, hogy gondolják újra az ikonikus vállalatról alkotott eddigi nézeteiket.

Az AVON megalakulása óta arra törekszik, hogy a szépség újrafogalmazásával jobbá tegye a nők életét.

Az új arculat napjaink AVON-jára – mint innovatív, merész, közösséget építő márkára – hívja fel a figyelmet.

Az AVON 135. születésnapján bemutatott új “Watch Me Now – Több mint hinnéd!” kampány tisztelgés a vállalat eddigi öröksége előtt: hogy rugalmas kereseti lehetőséget kínál mindenki számára, illetve hogy ezen túl olyan társadalmilag fontos ügyeket támogat, mint a mellrák elleni, illetve a családon belüli erőszak ellenes küzdelem. A kampány megünnepli mindazokat, akiket talán alábecsültek, mégis saját erejükből képesek voltak sikereket elérni, falakat áttörni. Kihangsúlyozza a márka olyan oldalait, melyekről eddig talán kevesebbet hallhattunk, például termékinnovációit, melyeket már eddig is több mint 750 szabadalommal és 300 díjjal ismertek el.

A „Több mint hinnéd” kampány keretén belül

megújul az AVON logója és minden vizuális eleme, illetve egy eddiginél merészebb és magabiztosabb hangvételű márkával találkozhatunk,

amely jobban meg tudja szólítani a cég több millió tanácsadóját és vásárlóját. Az új logó ívei  az eredeti 1930-as logó formája előtt tisztelegnek, színátmenetét pedig a női arc kecses vonalai inspirálták.

„Az AVON márka ismertsége és az iránta tanúsított pozitív érzelem kiemelkedő, mégsem használtuk ki teljesen az ebben rejlő lehetőségeket. Az AVON egy dinamikus, merész, modern és közösséget építő vállalat, amely minőségi termékeket kínál, és olyan fontos ügyek mellett áll ki, mint a családon belüli erőszak felszámolására irányuló vagy a mellrák elleni küzdelem. Már akkor rugalmas kereseti lehetőséget biztosítottunk a nők számára, amikor még szavazati joguk sem volt. Az új kampány életre hívja az AVON legfontosabb értékeit és büszkén hirdeti azokat, egyszerre szólítja meg az egyént és formálja a közösségi tudatot.” – nyilatkozta James Thompson, az AVON márkáért és kategóriákért felelős vezetője.

“A Több mint hinnéd kampány egy új fejezetet jelent a márka életében. Az AVON immáron 135 éve a szépséget definiálja újra, és nemhogy nincs megállás ebben a folyamatban, de most kezdjük el csak igazán! Ehhez pedig nem teszünk mást, mint az eddig tanultakat alkalmazzuk és helyezzük mai kontextusba. Új digitális eszközöket használunk, amelyek Tanácsadóink számára lehetővé teszik, hogy közösségi platformjaikon keresztül létesítsenek új kapcsolatokat és rugalmasan végezhessék tevékenységüket. Folyamatosan arra törekszünk, hogy fejlődni és növekedni tudjunk, hogy a szépség valóban mindenki számára elérhető legyen. Őszinte, szókimondó kommunikációval változást szeretnénk előidézni, mely pozitív irányba befolyásolja az olyan fontos ügyeket, melyek a nők helyzetét javítják világszerte. Mindezt mostantól merészebben és magabiztosabban tesszük.” – mondta Angela Cretu, az AVON vezérigazgatója.

A világszerte több mint 50 országban jelen lévő, ötmillió Tanácsadóval rendelkező vállalat az elmúlt 12 hónapban felgyorsította az innovációk fejlesztését és az üzleti modell átalakítását, egyrészről digitális eszközeinek kibővítésével, másrészt a szabadalmaztatott technológiával rendelkező termékei számának növelésével. A legutóbbi termékinnovációk közé tartozik például a Protinol, amely akár hét nap alatt hét évnyi kollagénveszteséget pótol, illetve a hamarosan megjelenő Adapt termékcsalád, amely kifejezetten a változókor által előidézett hormonális ingadozások bőrre gyakorolt hatását hivatott mérsékelni.
( onBRANDS )