ÜZLETI FENNTARTHATÓSÁGGAL FOGLALKOZIK LAKATOS ZSÓFIA ÚJ VÁLLALKOZÁSA

A vállalatok pénzügyi eredményessége mellett ugyanolyan hangsúlyos a környezeti és a társadalmi eredményesség.

Business Sustainability Program a neve Lakatos Zsófia új vállalkozásának. Az Emerald PR és a Válság112 alapítója tizenöt éve foglalkozik fenntarthatósággal, most ennek stratégiai tanácsadói részére hozott létre új platformot.

„A Business Sustainability Program azoknak a magyar vállalatoknak szól, amelyek már felismerték, hogy nemzetközi és hazai vevőik folyamatosan javítják működésük társadalmi és környezeti hatásait és ezt beszállítóiktól is megkövetelik. Ezért annak érdekében, hogy fenntartsák versenyképességüket és megtartsák partnereiket, készek új üzleti stratégiák befogadására.” – mondja Lakatos Zsófia.

A fenntarthatósággal kapcsolatos elvárásokat fókuszba helyező üzleti stratégiák nemcsak valós alternatívát kínálnak a profitmaximalizálásra törekvő, rövid távú üzleti modellekkel szemben, hanem egyedül ezek nyújtanak választ a 21. századi fogyasztók és munkavállalók részéről felmerülő kockázatokra. Ráadásul a nemzetközi környezet és ezzel párhuzamosan a magyar jogalkotó is egyre inkább azt a modern üzleti felfogást várja el, amelyben a pénzügyi eredményességre törekvés mellett ugyanolyan hangsúlyos a környezeti és a társadalmi eredményesség szándéka.

Lakatos Zsófia nemzetközileg jegyzett fenntarthatósági szakértő. 2013-ban Londonban jelent meg Corporate Social Responsibility in Emerging Markets című könyve. Rendszeresen publikál, előad és oktat a témában. Az országban elsőként vehette át a Fenntarthatóság Szakmai Követe elismerést hét évvel ezelőtt. A Magyar Public Relations Szövetség korábbi elnöke, a CSR Best Practice Díj létrehozója, a Levegő Munkacsoport elnökségi tagja, a Budapest Klub Global Executive Council alelnöke, a Superbrands és a Green Brands zsűritagja, az Emerald PR és a Válság112 tulajdonosa.

A BSP több fenntarthatósági szakértővel dolgozik együtt. Szakmai tapasztalatunk garancia arra, hogy az üzleti célok teljes mértékű figyelembevételével olyan fenntarthatósági stratégiát és megvalósítási tervet dolgozzanak ki a vállalkozások számára, amely versenyelőnyt képez, új lendületet ad az üzleti fejlődés számára és feltárja a nemzetközi fenntarthatósági célokhoz (SDG) való kapcsolódás minden lehetőségét.
( onBRANDS )