“Az elmúlt egy évben Dóri ügyvezetésével fejlődött tovább az IAB Hungary, nagyon büszke vagyok a közösen elért eredményekre. Dóri személyisége egészen új színt vitt az IAB életébe, nagyon gondosan karolta fel a feladatainkat, sikerült újabb szakembereket aktívan bevonnunk a hazai IAB munkájába. Adrien és az ő segítségükkel pedig szeretném még több tervünket valóra váltani.” – nyilatkozta Sopov István, az IAB Hungary elnöke.
Kenessey Adrien közel 20 éves tapasztalattal rendelkezik az online média és marketing területén. Digitális területen pályáját az Index.hu Zrt-nél kezdte, ahol 2003 és 2011 között senior account managerként kapcsolattartója volt számos hazai nagyvállalatnak és médiaügynökségnek. Ezt követően az Axel Springer kiadóban az online stratégiáért és üzletfejlesztésért felelt. Majd több évig dolgozott ügyfél oldalon: a Gemius Hungary marketing managereként, valamint az Opten marketing vezetőjeként. Szervezetünkhöz a Central Médiacsoporttól érkezett, ahol 2015 óta a kiadó direkt hirdetési csoportját vezette, projektmenedzserként pedig a NőkLapja.hu weboldal hirdetői piacra történő bevezetését is segítette.
Az új pozíciója és tervei kapcsán elmondta: „Nagy megtiszteltetés volt számomra a felkérés, szívesen dolgozom együtt a digitális szakma kiválóságaival, hogy közösen segítsük e rendkívül dinamikusan fejlődő iparág szereplőit. Jól ismerve a tagjainkat és kihívásaikat, a piac különböző szereplőinek tájékoztatásában és edukálásában fogok segíteni. Célom mind több szereplőhöz közelebb vinni és minél szélesebb körben megismertetni a szervezet munkáját.”
( onBRANDS )