FUTURE PROMOTION FORUM 2020

Adatokat és ötleteket osztanak meg európai szakemberek a márkaépítés eszköztáráról.

Richard Askam

A kommunikációba fektetett erőforrások megtérülési rátáját évről évre javítani kell, miközben a fogyasztóik egyre több szegmensre csoportosíthatók és a csatornák számának gyarapodásával a kommunikációs zaj is növekszik.

Október 14-én délután tartják a Future Promotion Forum konferenciát, ahol adatokat és

ötleteket osztanak meg európai szakemberek a márkaépítés eszköztáráról,

a fogyasztói bizalom erősítésére és a marketing költségek megtérülési arányának növelésére szolgáló ötletekkel. Minden ősszel a Canon németországi bemutatótermében több, mint 400 európai marketing szakembert fogadnak szakmai tapasztalatcserére.

Idén az előadások online platformra kerülnek, így hosszabb utazás nélkül még több szakember számára nyílik meg a részvétel lehetősége.

Miről lesz szó az előadások során?

A digitális marketing adatok átültetése érzelmi töltetű fogyasztói kommunikációba.
Hiper-perszonalizáció a fogyasztói hűség építésére és a vásárlási érték növeléséhez.
Programmatic print az automatizált marketing kampányban.

Moderátor, ahogy tavaly is, Richard Askam, akinek nevéhez fűződik a Coca-Cola 2014-es nagy sikerű európai kampánya, a ShareaCoke.

A nyitó előadást Mark de Bruijn a Smartly.io marketing igazgatója tartja, aki saját tapasztalatait osztja meg sikereiről a mai technológia-fókuszú világunkban is emberi és érzelmes vásárlói élmény kialakításáról.

Mark de Bruijn az egyik friss marketing bestseller, “A fogyasztók is emberek” című könyv holland szerzője, az európai B2B marketingvezetők top100-as listáján is jegyzett szakember.

Jelentkezz, ha magadra ismersz:

• Márkatulajdonos (B2B/B2C) vagyok, a fogyasztók megnyerése a fő célom, mint marketing- kommunikáció- és digitális marketing vezető.
• Kiskereskedő vagyok, webshopom van, CRM rendszert is működtetek online és offline.
• Trade marketinggel, törzsvásárlói programok lebonyolításával is foglalkozom.
• Ügynökség vezetőjeként vagy munkatársaként márka design, márka kommunikáció területen mindig újat igyekszem kitalálni.
• Nyomdai szolgáltató vagyok és ügyfeleim számára keresem az új kreatív lehetőségeket.
• DM szolgáltató vagyok, postai és online címlistákkal is dolgozom.
• Szakmai sajtó képviselője vagyok, iparági trendeket elemzek és tárok fel.

A további előadókról a Forum oldalán tájékozódhatsz. A program részleteit a regisztrációt követő visszaigazoló levélben olvashatod. Az előadások angol nyelven folynak. Az előadók készséggel válaszolnak felmerülő kérdésekre. A magyarországi résztvevők ki is próbálhatják a kivételes digitális nyomtatási alkalmazásokat, ehhez adnak gyártási kedvezményeket, melyek 2021. május 31-ig válthatók be. A kuponfüzetet az előadásokra regisztrált érdeklődők számára online és offline küldik.

Regisztráció az európai eseményre ITT.      
( onBRANDS )