GLOBÁLIS PARTNERSÉG

A világ legbefolyásosabb marketingkommunikációs networkje partnerségre lép az új globális szakmai platformmal.


Dagmara Szulce, az International Advertising Association (IAA, Reklám Világszövetség) globális ügyvezetője és Incze Kinga, a Mediaspace.global alapító-ügyvezetője egy Zoom-hívásban kötött stratégiai partnerséget 2020 szeptember 16.-án. Az új szakmai közösségi platform a média, marketing, technológia, innovációs és szabályozás területeit fedi le a globális médiatérben. Az együttműködés az IAA globális virtuális konferenciájával indul: a Creativity4Better 2020 október 27-28.-án zajlik.

Az együttműködés kölcsönös előnyöket jelent mindkét fél számára, hogy

a márkák, a kommunikáció, a szakmai networking, együttműködés és innováció erejére építve

segítsenek tagjaiknak a globális válság és az iparági kihívások leküzdésében.

Az International Advertising Association (IAA) a világ legbefolyásosabb marketingkommunikációs szakmai szervezete 53 országban van jelen reklámpiaci, médiavállalati, ügynökségi és egyéni tagokkal. Az IAA célja, hogy bizonyítsa:

a globális válság leküzdésében és a gazdaság újraindításásában a márkák jelentős szerepet játszHaTnak.

A Mediaspace 2020 májusában, a COVID-19 válság első hullámában indult közösségi platform, amely a média, marketing, technológia, innovációs és szabályozás szakemberei, döntéshozói számára jött létre. A független szakmai social media-oldalon a tagokat napi szinten megszólaltató Members’ Daily Video interjúk, a saját, Whitereport-adatbázisra épülő piaci elemzése, valamint széleskörű hír- és elemzésválogatás segíti a szakembereket a világ minden pontján. A Mediaspace szeptembertől magasszintű eseménysorozatot is indított online ‘Regulation Meets Market & Innovation’ címmel.

A Mediaspace célja az, hogy segítse a szakmai – közösségi buborékunkból való kitekintést és felhívja a figyelmet, illetve megkönnyítse a virtuális térben világméretűvé nőtt piaci lehetőségek, kapcsolódások, szakmai együttműködések létrejöttét.

A platformfunkciók kiemelten támogatják a tudásmegosztást és a üzleti networkinget – a social distancing korában, amikor

a szakmai és üzleti kapcsolatok egyre inkább a digitális térbe terelődnek,

ez minden eddiginél fontosabb. Az ingyenes regisztrációt követően számtalan közösségi funkció és tartalom elérhető, nemsokára pedig premium előfizetéses szolgáltatások is indulnak.

Dagmara Szulce, az IAA globális ügyvezetője azt nyilatkozta:: “A kommunikáció és így az IAA szerepe fontosabb mint valaha. E soha nem látott globális válság együttműködést, kreativitást igényel, és az iparág megújulását. Az egyre változó fogyasztói szokások, technológiai fejlődés és szabályozási keretek folyamatos kihívás elé állítanak mindnyájunkat, ezért kiemelkedő szakmaiságra van szükség. Az IAA a világ legbefolyásosabb brandjeit fogja össze. Olyan tudás megosztására vagyunk képesek – beleértve a nagyvállalatokat, KKV-kat és a felsőoktatásban az új szakmai generációkat -, amely révén a kreativitás, reklám és kommunikáció erejét kiaknázva tudjuk segíteni a gazdasági növekedés elindulását. A Mediaspace-együttműködés révén kölcsönösen segíteni tudjuk egymást a döntéshozók és jövőbeli szakemberek elérésében, megszólításában, a platform segítségével egy világszintű szakmai network létrehozásában és együttműködések serkentésében.”

A Mediaspace-nek számtalan hazai vonatkozása van: a Mediaspacet üzemeltető Whitereport Global Limited többségében magyar tulajdonban, magyar back-officeszal működik, s a globális IAA-partnerség a magyarországi IAA-vezetés támogatásával indult.

Dr. Pócsik Ilona, az IAA magyarországi elnöke és Kaminszky Adrienne főtitkár kiemelték: “Az IAA a legbefolyásosabb marketingkommunikációs network a világon, amelynek ezentúl a Mediaspace mint digitalis szakmai platform is teret nyújt a kapcsolattartás és  tudásmegosztás tekintetében. A hazai Effie kapcsán is elindult együttműködésünk remélhetőleg sokakat segít abban, hogy szakmabeliek egymástól tanulva, e rangos nemzetközi hatékonysági verseny keretében és a Mediaspace nemzetközi platformján, közösségén keresztül inspirálódjanak, új, előremutató együttműködések induljanak – a jelenlegi, megváltozott körülmények között a hatékonyság és a kreativitás előtérbe került, a megújulás létkérdéssé vált.”
( onBRANDS )