FENNTARTHATÓ RUHAKOLLEKCIÓT MUTATOTT BE AZ LG ÉS A NET-A-PORTER

A #CareForWhatYouWear kampány részeként létrejött új kezdeményezés segít a vásárlóknak a fenntartható gardrób kialakításában.

Az LG összefogott a Net-a-Porter nemzetközi online luxusáruházzal, hogy egy limitált kiadású, kiváló minőségű, környezetbarát, természetes anyagokból készült ruhakollekciót alkossanak, amelyet úgy terveztek meg, hogy évekig hordható legyen.

Az LG által bemutatott és kizárólag a Net-a-Porter-nél kapható kapszulakollekció a NET SUSTAIN platform részét képezi, amelynek célja, hogy

segítse a vásárlókat egy fenntarthatóbb életmód kialakításában és hozzájáruljon a divatiparra jellemző pazarlás globális problémájának csökkentéséhez,

amelynek volumene a Világgazdasági Fórum becslései szerint világszerte eléri az évi 400 milliárd dollárt.

A kezdeményezés az LG #CareForWhatYouWear (Törődj azzal, hogy mit viselsz) kampányának része, amely a vállalat hosszú távú, a globális szén-dioxid-lábnyom csökkentését célzó projektje. Az LG nemzetközi kampánya arra hívja fel a vásárlók figyelmét, hogy miként csökkenthetik a ruházati hulladék mennyiségét azáltal, hogy a megfelelő mosás révén minimalizálják a textíliák károsodását. A kampány emellett kihangsúlyozza a tartós, környezetbarát ruhák vásárlásának és az elhasználódott ruhák újrafeldolgozásának környezeti előnyeit és annak fontosságát, hogy a már nem hordott ruhaneműinket olyanoknak adjuk tovább, akik valóban viselni fogják őket. Ennek érdekében az LG és a Net-a-Porter három,

a divat fenntarthatósága iránt elkötelezett márkával – Mara Hoffman, Le Kasha és Bondi Born – lépett partnerségre,

hogy olyan kollekciót alkosson, amely 100 százalékban tartós, gépben mosható, vegytisztítás nélkül is könnyen kezelhető anyagokból áll.

Az LG Zero Carbon néven tavaly jelentette be intenzív kibocsátás-mérséklési programját, amellyel kötelezettséget vállalt arra, hogy 2030-ra nullára csökkenti a globális tevékenységéből adódó nettó szén-dioxid-emissziót. A világ egyik legismertebb ruhaápolási megoldásokat gyártó márkájaként az LG kellő tudással és tapasztalattal rendelkezik a hatékony mosás és  textilápolás terén. Az LG három ruhaápoló eszközével – a mesterséges intelligenciát alkalmazó AI DD mosógéppel, a DUAL Inverter hőszivattyús szárítógéppel és a Stylerrel – a vásárlók megnövelhetik kedvenc ruháik élettartamát, miközben az energiahatékonyság révén minimalizálhatják a gépek használatából fakadó környezetre gyakorolt hatást.

„A ruhaápolási megoldások globális piacvezető szereplőjeként úgy érezzük, felelősséggel tartozunk a környezeti fenntarthatóságért – tevékenységünket pedig egyértelműen hitelesíti a Net-a-Porter-rel történő együttműködésünk. Az LG innovatív termékei és kezdeményezései jól szemléltetik elkötelezettségünket az iránt, hogy a világot egy jobb hellyé tegyük, és az élet ne csak napjainkban, de sok év múlva is minőségi lehessen.” – mondta Dan Song, az LG háztartási gép- és légkondicionáló üzletágának elnöke.
( onBRANDS )