Fordulópontot hozott az ősz a KÉPMÁS életében: megjelent a „konzervatív feminista fórumként” is definiált, egyre markánsabban jelenlévő kepmas.hu angol nyelvű változata, a külhoni magyarok számára is elérhetővé vált a nyomtatott lapra az előfizetés, valamint az eRikkancs akadálymentesített oldalon a látássérültek is hozzáférhetnek a KÉPMÁS-tartalmakhoz.
„A KÉPMÁS a kezdetektől aktuális társadalmi kérdésekre keresi a választ, valós párbeszédet folytatva az érintett területek szereplőivel, fókuszban az emberi élet tiszteletével és a családok pótolhatatlan szerepének hangsúlyozásával. Fontosnak tartjuk, hogy az itt élő külföldiek vagy a külföldön élő magyarok találkozhassanak olyan releváns családpolitikai tartalmakkal is, amelyeket a civil szféra fogalmaz meg. Régi tervünk valósult meg azzal, hogy elérhetővé vált a nyomtatott lap Erdélyben is, és úgy láttuk, most jött el az idő arra is, hogy felszámolva a nyelvi korlátokat, elindítsuk a magazin online, angol nyelvű változatát. Az oldal küldetésének szerves része, a fentieken túl, a magyar kulturális értékek közvetítése.” – mondja Molnár-Bánffy Kata, a KÉPMÁS ügyvezető-tulajdonosa.
2020 őszétől nemcsak a külhoniak juthatnak hozzá a magazin tartalmaihoz, egyes számai az eRikkancs akadálymentesített oldalon elérhetővé válnak látássérültek számára is. A felhasználók választhatnak a tisztán szöveges forma és az akadálymentes képekkel ellátott változat között, így a vakok, a gyengénlátók és az időskorból eredő látásvesztéssel élők is megtalálhatják a nekik legmegfelelőbb verziót, és hallgathatják a KÉPMÁS tartalmait.
Közvetlenül a pandémia első hulláma előtt fogalmazódott meg, majd a karantén időszaka alatt érezhetően erősödött az igény a kifejezetten személyes, mélyebb történetek feldolgozására, amelyek elgondolkodtatnak, új perspektívába helyezik a napi nehézségeket, és erőt adnak ezek kezeléséhez, megoldásához. Ekkor születtek meg a KÉPMÁS podcastjai: Tóth-Fazekas Andrea „Túlélők” és „Istenélmények sallang nélkül” című podcastjainak első adásai, és Joós Andrea „Tanárnő, kérem” podcast-sorozata is, amelyek azóta sikerrel bővítették tovább a KÉPMÁS-portfóliót.
( onBRANDS )