MEGÚJULT A 24.HU

Új címlap. Új arculat. Új kreatív megoldások.

“Új ajánlatok: regisztrációs, támogatási és előfizetési lehetőség az olvasóknak. Régi elkötelezettség. Régi hit az újságírásban. Régi tudás arról, hogy az olvasó és az újság az első.” – számol be oldalán a 24.hu.

Azt írják: “A 24.hu márkája minden korszakában erősebb lett, látogatottsága pedig mostanra – nem függetlenül sajnálatos sajtótörténeti eseményektől – a legolvasottabb magyar hírportállá emelte. Tartalmi kínálatunkat hosszú évek óta erősítjük, és már régen az az ambíciónk, hogy megteremtsük hozzá azt az arculatot és formát, amely mindehhez jobban igazodva kínálja cikkeinket, fotóinkat, podcastjainkat, videóinkat. Azt gondoljuk, az új forma és tartalom mutatja meg pontosan, mit és hogyan szeretnénk elmondani az országról és a világról olvasóinknak. Azt gondoljuk, ez alkalmas arra, hogy még többen kezdjék napjukat a címlapunkon, mert elsősorban innen akarják tudni, mit ír a 24.hu. Azt ugyanis legelsősorban a címlapról lehet tudni, ahol nem technológiai vállalatok algoritmusai, hanem az újság szerkesztői döntenek arról, mi kerül elénk.”

Az oldal többek között előfizetéses megoldást is kínál azoknak, akiknek zavarják az olvasási élményét a hirdetések: ők havi díj ellenében hozzájuthatnak a hirdetésmentes verzióhoz.
( onBRANDS )