VÁLSÁGBÓL LEHETŐSÉG

Szemléletváltásra biztat a Reklám Világszövetség és a Mediaspace.global.

A Reklám Világszövetség (IAA) Magyarországi Tagozata és a Mediaspace.global platform első közös online rendezvényére a magyar származású, iparágunkban globális szaktekintélyre szert tett Gabor George Burt-öt hívta vendégelőadóként, aki kivételesen magyarul beszélt a „Turning Crisis into Opportunity” témáról.

Az amerikai, magyar származású szakember, Gabor George Burt a Slingshot Platform megalkotója, korábban a Blue Ocean Strategy team egyik tagja, aki a COVID-válságból való kitörés segítését tűzte célul a járvány megjelenése óta.

Pócsik Ilona az IAA Hungary elnöke és Kaminszky Adrienne főtitkár szerint azért épp ezzel az előadással kívánták a Mediaspace-szel való együttműködést kezdeni, mert úgy vélik, „Jelenleg semmi sem fontosabb annál, mint hogy tagjaink muníciót kapjanak a válságból történő kilábaláshoz. Ehhez igyekszik az IAA és a hazai tagozat tavasz óta számtalan értékes és egyedülálló online eseményével, programjával hozzájárulni.”

Előadásában Gábor kifejtette, hogy 6 gyakorlati lépésben érdemes összefoglalni a teendőket, ha a válságot lehetőséggé szeretnénk formálni.

A válságot mindenek előtt „teremtő rombolás”-ként kell felfogni, és „új normális” helyzetként elfogadni.

Ebben pedig a cégeknek, szervezeteknek minden erejükkel a kreativitásukra van szükségük: meglássanak új lehetőségeket, megtaláljanak új utakat a válságban – és az azt követő időszakra is. Ebben segít Gábor The Slingshot Framework elnevezésű rendszere, amely kreatívan közelíti meg az üzleti életben az egyik legfontosabb kérdést: mire van szüksége leginkább a fogyasztónknak. Ezzel új piaci lehetőségek beazonosítása a cél, minimális költségekkel maximális elégedettséget elérni, amihez kulcsfontosságú a munkatársak motiválása is.

Gábor szerint a válság arra is használható, hogy megerősítsük ügyfélkapcsolatainkat, közösségünket, és újragondoljuk cégünk értékajánlatát.

Incze Kinga, az online eseménynek platformot adó Mediaspace.global globális közösségi platform és a Whitereport alapítója az előadás után elmondta: „A Mediaspace célja a tudáscsere és a szakmai, üzleti kapcsolatok elősegítése. Ezért is léptünk globális partnerségre az IAA-val, és hozunk olyan tudást az IAA Hungary-val is a hazai szakembereknek, amely utat mutat és inspirál.”
( onBRANDS )