A következő innovációs időszakban a szépségipari high-end eszközök mellett új területek felé is nyit a cég. Ehhez az újonnan kinevezett CEO a leköszönő vezérigazgatótól, a márka alapítójától, és számos FOREO készülék feltalálójától, Filip Sedic-től kap majd támogatást. A
márka és a stratégiai vízió
kulcsforrásaként Sedic által biztosított a zökkenőmentes átadás. A korábbi CEO továbbra is aktívan részt vesz a FOREO sikereiben, a termékfejlesztésre összpontosítva.
A FOREO új vezetője, Boris Trupčević több mint 25 éves tapasztalattal rendelkezik a média területén, korábban a Styria Group Croatia médiavállalat vezérigazgatója volt, illetve továbbra is aktív igazgatósági tagja marad az International News Media Association szövetségnek. A szakember termékfejlesztésekben is számos tapasztalatot tudhat magáénak. A design, az innováció, az új technológiák és a digitális megoldások különösen inspirálják.
A média vállalatnál betöltött korábbi CEO pozíciójában Boris a tartalomért, szerkesztőségekért, nyomtatott/online termékekért, digitális aktivitásokért, technológiafejlesztésekért, sales folyamatokért és a marketingért felelt. A média cégnél egy teljes körű digitális átalakítást vitt véghez, miközben kommunikációs megoldásaival a vállalat több mint 100 nemzetközi szakmai díjat kapott. A digitális transzformáció keretén belül széles körű oktatási programokat, targetált dolgozói képzéseket indított, valamint Data Science/Machine Learning csapatokat állított fel.
Boris Trupčević számára a FOREO szerelem volt első látásra:
“Az első pillanattól kezdve inspirált a FOREO merészsége, küldetése és ambíciója. Amit a FOREO eddig elért, az kiemelkedő. Ugyanakkor rengeteg minden áll még előttünk. Feltehetjük a kérdést, hogy segíthetjük tovább az emberek mindennapjait? Még szélesebb kontextusba téve, hogyan segíthetünk az emberiségnek? Azáltal, hogy egyéni szinten boldoggá teszel valakit, azzal kis lépésekkel haladsz az óriási ugrás felé. Ha valóban segítesz az embereknek abban, hogy szépnek érezzék magukat és magabiztosabbak legyenek, akkor ez az érzés számukra olyan hatalmas lesz, mint maga az univerzum. És ez megváltoztatja az életüket. Ez a FOREO útja.”
Filip Sedic, a korábbi CEO így foglalta össze: “Sokkal többet érhetünk el együtt. A FOREO első nyolc éve féktelen volt, de ez csak a kezdet. A FOREO a teljes iparágat felkavarta és újraértelmezte, miközben úttörőként haladt a saját kategóriájában. Ez hatalmas teljesítmény, ezen az úton megyünk tovább!”
( onBRANDS )