Az Airbnb közzétett ma egy riportot, melyben rávilágított, hogy 2021 a tartalmas utazások éve lesz, mivel a járvány továbbra is korlátokat jelent a tömeges turizmus terén, valamint az egész iparágat sújtja.
A pandémiát követőn az első utazások során az emberek elsősorban a családjukkal és barátaikkal akarnak találkozni és közös emlékeket szerezni.
Az amerikai Airbnb-t használók körében végzett kutatásból kiderül, hogy az emberek 2021-ben készen állnak az utazásra. Az Airbnb legfontosabb prioritása a vendéglátó és vendég közösségük, valamint a környezetükben élőknek a biztonsága.
Az Airbnb társalapítója és vezérigazgatója, Brian Chesky szerint: „Amint az emberek biztonságban érzik magukat az utazás során, elkezdenek utazni. Azonban másként néz majd ki egy út, mint a járvány előtt. Az utazást az elszigeteltség és az elszakadás ellenszerének tekintik. Az emberek általában nem hiányolják a turisztikai látványosságokat, a zsúfolt reptéri buszokat, valamint a sorokat, illetve a turistákkal teli várókat. A tömegturizmus valójában csak az elszigeteltség egy másik formája – névtelen vagy, más utazókkal együtt sodródsz, és soha nem tapasztalod meg igazán a helyi közösségek életét és kultúráját. Az emberek most leginkább arra vágynak, amitől megfosztották őket, azaz ismét a családjukkal és barátaikkal tölteni értékes időt.”
A jelentés megállapítása alapján az Airbnb a következő utazási trendekre számít 2021-ben:
- Az üzleti utazások, mint azt már korábban is tudtuk, nem térnek vissza.
- Az emberek a közelbe szeretnének utazni és autóval.
- Rugalmasak, hogy mikor és hova utazzanak.
- A távmunka és – tanulás sok embernek szabadságot ad, hogy eldöntse mikor utazzon.
- Az emberek olyan utazást szeretnének, amely megfizethető.
- Biztonságban kívánnak maradni.
( onBRANDS )