A SAJTÓKÖZLEMÉNYEK VÉGE?

Tanítok, hogy tanulhassak! Ma is tanultam valamit.

Mindig mondom, hogy az a jó abban a megtisztelő lehetőségben hogy egyetemen taníthatok, hogy én is sokat tanulok. Ebben a félévben a Corvinuson van egy csoportom – sajnos csak online vannak az órák – és öröm, hogy vannak nagyon aktív, érdeklődő,sajtóközlemény kérdező, véleményt kimondó hallgatóim is. Érdekes hallgatni őket, hogy például milyen jelentős embereket, eseményeket egyáltalán ismernek, vagy nem, túl rég volt nekik, vagy nem, csak nekem jelentősek, nekik már nem, de mások pedig nekik igen, nekem nem.
Ma kríziskommunikáció témában többek között arról beszéltem, hogy egy válságnak lehet az érintettje egy egyén is. Magánemberként, cégvezetőként stb. Beszélgettünk híres, ismert, vagy akár hétköznapi emberekkel is megtörtént esetekről, amikor például a helyzet még a sajtóba is bekerül. Kérdezem, hogy mit tennének, milyen kommunikációs megoldásokat alkalmaznának.
Szóval ma tanultam az egyik hallgatómtól egy új kommunikációs szakmai kifejezést, terminus technikust, miszerint, csinálnék egy “szenvedős insta live-ot.”
Drága kollégák, úgy látom, hogy a közlemények ideje kezd lejárni.
Kőszegi András )