“OKÁDOK A KLIKKVADÁSZ ÚJSÁGÍRÓKTÓL”

Érdekes a személyes márkaépítés celeb útja.

A 2000-es évek elején egy rövid ideig dolgoztam az akkori “Színes Bulvár Lap”-nak (ma BORS) nem újságíróként, hanem médiaigazgatóként, a lap átmárkázását csináltuk, azontúl néhány évtizedet eltöltöttem különböző médiafelületeknél.

Szóval mondjuk úgy, hogy találkoztam az egészen komoly, tartalmas, ismert emberektől a legjelentéktelenebb celebeskedőig. Mindenkinél voltak időszakok, amikor szinte életüket adták volna egy kis megjelenésért. A pincém tele van dedikált, “köszönöm” könyvekkel, CD lemezekkel.

És akkor ma ezt olvasom egy hazai ismert énekes-előadótól twitter bejegyzésében – nem a név a lényeg, hanem a jelenség -, aki egyébként amíg nem volt megfelelőképpen ismert, akkor még pont elég tartalmat szolgáltatott ő is a bulvár médiának, mint mindenki más:

“okádok a klikkvadász újságíróktól… a saját anyátokat beáldoznátok három kattintásért, bzmeg.”

Alapvetően még egyet is érthetünk, de azért erre illett volna előbb gondolni.
Kőszegi András )