AMITŐL JOBB FEJ TUD LENNI EGY MÁRKA

Újra itt van a Cherry Coke.

A fogyasztók szemében kevés olyan dolog van, amitől jobb fej tud lenni egy márka, minthogy meghallja a kérésüket. A Coca-Cola Magyarország pont ezt tette.

Buffalo cipő, TDK kazi, trapéznadrág, Winamp templatek, Z+, tamagocsi. A végtelenségig sorolhatnánk, hisz a ‘90-es évekre mindannyian kellemes nosztalgiával gondolunk vissza. A ’90-es évek végén és az azt követő több mint 10 évben is igen népszerű cseresznye ízű Coca-Cola mindennek szerves része volt. Olyannyira, hogy mióta 2017-ben lekerült a polcokról, kommentek és üzenetek százai szóltak arról, hogy mikor lesz végre újra elérhető a Cherry Coke. A Coca-Cola Magyarország ezt most – egyelőre limitált kiadásban – visszahozta. Az egész kampány ezt a várakozást dramatizálja. A Cherry Coke-hoz szorosan kapcsolódó audiovizuális elemeket is erősítő kreatívok kontextuálisan erre az égető várakozásra utalnak. Így a TV-szpot,

a citylight és a digitális hirdetések, a közösségi média posztok is.

A kampánynak tehát egy fő célja volt: minél több felületen és eszközön elmondani minél több embernek, hogy a várakozás véget ért: újra itt a Cherry Coke.

MEGBÍZÓ: Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft.
Márka: Coca-Cola
Márka menedzsment: Kölcsei Gergely, Horváth Hanna
Digitális menedzsment: Tóth Diana
Kommunikációs stratégia: Szűcs Judit, Zoch Tímea
Connection manager: Eipl Vilmos

KREATÍV ÜGYNÖKSÉG
Ügynökség: Mito
Stratégia: Kovács Andrea
Kreatív: Vizi Balázs, Ördög-Kovács Dániel
Art: Beke Veronika, Magyar Beatrix, Hegyi Krisztián
Produkció: Kisfali Gergely
Ügyfélkapcsolat: Daróczi Réka, Tarnai Edina, Buza Laura

PR ÜGYNÖKSÉG:
Ügynökség: Noguchi Porter Novelli
Ügyfélkapcsolat: Doroszlai Beáta, Hriczkó-Rimai Tímea, Tajnai Loretta

( onBRANDS )