A közösségi médiában nevezett Szomjas Jennifer a Nickelodeon csatorna Kid’s Choice Awards nemzetközi megmérettetésén.
A Nickelodeon csatorna idén 33. alkalommal adta át a gyerekek által kiosztható legnagyobb és „legtrutyisabb” elismeréseket, amelynek rangját jól mutatja hogy az elmúlt évek amerikai díjazottjai között olyan nagyságok szerepeltek, mint Katy Perry, Harrison Ford, Wiz Kalifa, Ariana Grande vagy éppen Justin Bieber. A félig magyar, félig kubai Jennifer győzelme mellé a verseny ikonikus léghajóját és a díjjal járó, szintén védjegynek számító zöld “trutyit” is megkapta. A különleges zöld slime-ot a járványhelyzet miatt nem a nyilvános Los Angeles-i gálán öntötték a nyakába, hanem elküldték a titkos receptet, és azt a győztes stábja készítette el itthon.
Hogy Magyarországon egy igencsak szókimondó influenszer állhatott a dobogó legfelső fokára, jól tükrözi nemcsak a közösségi média, de a véleményformálók növekvő fontosságát is. A “TikTok hercegnő”, aki a naponta frissülő, közel 1000 hazai influenszert követő tematikus iFaktor Agency-listán saját platformján közel 400.000 követővel a 13. helyen áll, tavaly tavasszal robbant be a legfiatalabbnak számító, és a legfiatalabb célcsoporttal rendelkező közösségi médiában. A járvány miatt megnövekedett szabadidejét kihasználva kezdett el aktívan közösségi média posztokat készíteni, mára azonban már komoly üzletet épít ismertségéből – többek közt az About You, a Rimmel és a Fanta kampányaiban találkozhatunk vele.
Menedzsere, a szintén mindössze 24 éves, jelenleg az iFaktor influenszer ügynökséget vezető, marketing tanulmányait a New York-i King’s Collage-ban végzett Juhász Katalin szerint ma már egy vállalat számára megkerülhetetlen, hogy a közösségi médiában építse márkáját. Mivel más tartalomra vágynak az
egyre idősödő Facebook felhasználók, az Instagram esztétikus feedjeibe beleszerető fiatal felnőttek, és a TikTok videó kavalkadját követő legfiatalabb generáció,
a fogyasztók kreativitást, hitelességet, életmód jellemzőikre szabott kampányokat várnak el. A mind komplexebb feladatok megoldásában pedig egyre nagyobb szerephez jutnak az influenszerek. A növekvő érdeklődést jól mutatja, hogy Magyarország legnépszerűbb influenszer portáljának, az ifaktor.hu-nak mindössze féléves működés után már havonta több, mint 500 ezer egyedi látogatója van. Az üzleti modell ugyanakkor átalakulóban van: míg korábban az ügynökségek jellemzően a velük együttműködő véleményformálókra alapoztak, ma már egyre inkább az adott területre fókuszáló influenszerek összeválogatása a cél.
( onBRANDS )