A hat országra kiterjedő kampány lead ügynöksége a cseh PRAM Consulting. A közép-kelet-európai regionális együttműködés középpontjában a vállalat kommunikációs stratégiája, a márkaépítés és a sajtókapcsolatok kialakítása áll.
Az EUROWAG célja, hogy egyszerűbbé tegye a kereskedelmi célú közúti fuvarozók életét és üzleti igényeikre megfizethető megoldásokat kínáljon. Legyen szó üzemanyagról, autópályadíj-fizetésről, adó-visszatérítésről, flottakezelésről, pénzügyi szolgáltatásokról vagy egyszerű tanácsadásról – jelenlegi ügyfélkörük 350 000 járművét segítik szerte Ázsiában, Európában és a Közel-Keleten.
A Próbakőnek jelenleg is ügyfele a kereskedelmi szállítmányozás területéről a Palletways.
„Izgalmas lesz részt venni egy hat országra kiterjedő közös munkában úgy, hogy közben a hazai sajátosságok és piaci helyzet figyelembevételével mi alakíthatjuk a munkát. Örülök, hogy a Próbakő mobilitási, médiakapcsolati és digitális kommunikációs tapasztalatait újabb területeken kamatoztathatjuk” – mondta R. Nagy András, a Próbakő Kommunikáció ügyvezetője, a Worldcom PR Group EMEA régió igazgatósági tagja.
A Próbakő sajtókapcsolati munkára, a közösségi médiához kapcsolódó feladatokra, digitális kommunikációra és stakeholder relations tevékenységre kapott megbízást. Az ügynökségnek jelentős tapasztalata van a B2B kommunikáció területén: a Palletways mellett olyan ügyfelek marketingkommunikációját menedzseli, mint a műholdflottát üzemeltető SES-Astra, a papíriparban érdekelt olasz Lucart Group, az Integral Vision és a Netpositive szoftverfejlesztő cégek vagy a LEO (Létesítménygazdálkodási és Épületüzemeltetési Szolgáltatók Országos Szövetsége).
( onBRANDS )