A HEIDELBERG MÁRKA GLOBÁLIS KOMMUNIKÁCIÓJÁT ALAKÍTJA A PUBLICIS GROUPE HUNGARY

Februárban zárult a 8 hónapig tartó, 3 körös meghívásos tender.

Az 1850-ben alapított Heidelberg az ofszet nyomdagépek piacán több, mint 40%-os piaci részesedéssel bír és 170 országban aktív. A tenderen 10 hazai és európai ügynökség közül került ki győztesen a magyar ügynökség.

“Minden meghívott izgalmas és releváns megoldást hozott a kiadott briefekre, de a Publicis Groupe Hungary csapata már az elején kitűnt holisztikus látásmódjával és egyedi stratégiai megközelítésével. A teljes tenderfolyamat alatt kiemelt fontosságot kapott náluk a storytelling, miközben nem feledkeztek meg a hatékonyságról és a mérhetőségről sem. Ezek azok a tényezők, melyek a Heidelberg számára is kiemelten fontosak, bármilyen területen is kommunikálunk. Nagyon örülök, hogy új ügynökségünkkel egyszerre kapunk egy globális tudásbázist, és egy lokális, eltökélt csapatot!” – mondta el a tender eredménye kapcsán Szánthó Barnabás, a Heidelberg globális marketing igazgatója. 

A 35 piacra és a márka teljes kommunikációjára kiterjedő stratégiai és kreatív tervezés már megkezdődött, az első Publicis Groupe Hungary által fejlesztett, Saphira Eco termék kampány pedig március elsejével indult “Green is an attitude” címmel.

“Több olyan kollégánk is van, akik Heidelberg Speedmasterek között nőttek fel, a kreatívoknál, főleg az art directoroknál pedig eleve love brand a Heidelberg. Így az első pillanattól szerettük volna megnyerni a tendert. Hosszú és izgalmas időszak áll mögöttünk, rengeteget dolgozott a csapat, és nagyon büszkék vagyunk arra, hogy egy ilyen ikonikus márka globális vezető kreatív partnere lehetünk! Minden erőnkkel azon leszünk, hogy tovább segítsük őket az iparág digitális jövőjének formálásában” – tette hozzá Varga Gábor Zoltán, a Publicis Groupe Hungary hazai érdekeltségű ügynökségi márkáinak vezetője.

( onBRANDS )