A szóbeszéd beigazolódott, hivatalos lett, hogy az Internazionale logót váltott.
IL MIO NOME È LA MIA STORIA.
I M FC INTERNAZIONALE MILANO.#IMInter pic.twitter.com/Vxambs2htM— Inter (@Inter) March 30, 2021
Az új logó a klub történelmi szimbólumának modern átértelmezése. Követi a trendet, egyszerűsödött, mondhatni minimalista, innovatív, elegáns és az új generációk felé orientált. Az új vizuális identitás magasztalja, kiemeli a klub alapértékeit és megújítja kötelékét Milánó városával. Az új logó a digitális térben is sokkal hatékonyabban tud működni.
Az Inter alapértékei továbbra is a középpontban maradnak, megőrzik azt a történelmi és érzelmi szellemet, amellyel leghűségesebb támogatói azonosulnak, és hangsúlyozzák a Miláno városhoz fűződő köteléket. Ez a kötelék többről szól, mint arról, hogy Milánó a klub otthona, mert az Inter a város értékeit is megtestesíti: a nemzetközi szellemet, valamint az innovációt és a folyamatos változás iránti hajlandóságot.
IM, Internazionale Milano -, így kiaknázzák az angol “I am” kifejezést is.
Az Inter arra törekedett, hogy megújítsa vizuális identitását, hogy megnyíljon az egyre digitálisabb és az esztétikára érzékeny közönség előtt, elérje a globális célokat és a különböző korcsoportokat, és
a kultúra, valamint a sport ikonjaként mutassa be magát.
A cél az, hogy az Inter márka a rajongói körén túl releváns és felismerhető legyen, és lehetővé tegye egy fiatalabb és nemzetközi közönség számára, hogy azonosuljon a befogadás, a stílus és az innováció azon értékeivel, amelyek az Intert alapítása óta jellemzik.
Az Intert 1908-ban alapították, története során 18-szor nyerte meg az olasz bajnokságot.
Az Olasz Kupát hétszer nyerte meg a csapat, az Olasz Szuperkupában ötször, a BL-ben (BEK-ben) és az UEFA-kupában háromszor, a Világkupában kétszer, a FIFA-klubvilágbajnokságon pedig egyszer diadalmaskodott.
Az új logó és kommunikáció vélhetően nem mindenki tetszését nyeri el, de a kommunikáció által előbb-utóbb megtelik tartalommal, főleg ha a futball eredmények is jönnek.
( onBRANDS )