A KIVÁLÓ ÜGYFÉL ÉLMÉNYT SZOLGÁLTATÓ MÁRKÁK KERÜLNEK KI GYŐZTESEN

20 éve még néhány másodperccel tovább volt képes figyelni az ember, mint egy aranyhal.

Az online média térnyerésével csökkentek a kereskedelmi nyomtatási mennyiségek, a nyomdai megrendelések azonban nem feltétlenül. A tranzakciós nyomtatás, a csomagolás és a perszonalizált kiadványok piaca továbbra is jelentős üzleti lehetőségekkel kecsegtetnek. A digitális tintasugaras nyomtatók jelentik a nyomdaipar ígéretes technológiáját, mellyel szolgáltató és megbízó egyaránt értéket termelnek.

A digitális transzformáció korában

a kommunikáció ugyanúgy többcsatornás,

mint korábban, csak más platformokon zajlik, amelyeket olyan tech óriások diktálnak, mint az Apple, a Google vagy az Amazon.

A siker kulcsa az egységes és minőségi ügyfélélmény a különböző platformokon és a megfelelő időzítés.

Ma már a vásárlás is „hibrid”, hiszen digitális és fizikai kapcsolódási pontokat alkalmaznak a márkák és a kereskedők.

Az egyidejűleg több képernyő használata igen elterjedt és rövidíti a fogyasztói figyelmet.

20 éve még néhány másodperccel tovább volt képes figyelni az ember, mint egy aranyhal. Ma, amikor többezer csatornán áramlik az üzenet és a szórakoztatás, a marketing költés csökkenő trendet mutat.

A kommunikációs zajban a kiváló ügyfél élményt szolgáltató márkák kerülnek ki győztesen.

Az online gyűjtött adatokat dinamikus nyomtatási taktikával offline módba átültetve a márka nemcsak a figyelmet ragadhatja meg, hanem többlet-értékesítésre is lehetőséget kap.  

A Canon inkjet nyomdatechnológia az alkalmazásokat színes, digitálisan nyomtatott felületekként képes megjeleníteni. A személyre szabott nyomtatott marketing üzenet a

prémium ügyfél élmény

részeként több konverziót eredményez a hibrid direkt marketing kampány részeként (pl. automatizált nyomtatás az adatok biztonságos kezelésével). A nyomdáknál megvan a szakértelem, az eszközök és a folyamatok. A költséghatékonyságot a selejt minimalizálásával és jól szervezett munkafázisokkal érik el.

A marketing szakemberek az ügyfél adatok birtokában megtervezik az ügyfél élményutat az online keresések, bevásárlókocsi elhagyás ismeretében és hozzárendelik a vásárlási döntés elősegítésére kiszámolt promóciós üzenetet. A márkaarculatnak megfelelően előkészített dokumentum design és a megcélzott vásárlói szegmensek számára összeállított ajánlat elemek a címzettlistával a nyomdában perszonalizált DM levelekké válnak.

A levelek, számlák és kivonatok jelentik a közvetlen ügyfélkommunikáció legnagyobb részét, melyek szerepet játszanak az ügyfélélményben. A tranzakciós nyomtatás hatalmas, nagyrészt rejtett marketing lehetőség: számlalevélhez csatolt promóciós ajánlatok, weben böngészett árukat szerepeltető személyre szabott katalógus – csak néhány kézenfekvő példa.

A postaládába érkező levelek 98%-át megtekintik,

átlagosan 4 percet szánva a tartalomra (Forrás: InfoTrends). Az online formátumokhoz képest ez jelentős értéket ad a márka kommunikációhoz.

  • 76% egyre inkább aggódik amiatt, hogy az elektronikusan tárolt személyes adataikat ellopják
  • 69% szerint a nyomtatott számlákkal pontosabb nyilvántartást tudnak vezetni
  • 65% gondolja úgy, hogy könnyebben ellenőrizhető a postai számlalevél
  • 48% úgy véli, hogy nagyobb biztonságot kínál a nyomtatott kommunikáció
    (Forrás: Two Sides)

( onBRANDS )