A TIKTOK IS ONLINE KISKERESKEDŐVÉ VÁLIK

A cél az, hogy 2022-re évente több mint 185 milliárd dollárt generáljon az e-kereskedelemben.

A népszerű videoalkalmazás reméli, hogy a tengerentúlon megismételheti kínai unokatestvérének, Douyinnak a sikerét, aki működésének első évében 26 milliárd dollárt halmozott fel e-kereskedelmi tranzakciókban. A videó portál olyan márkákkal dolgozik együtt, mint a Hype utcai ruházat, hogy tesztelje az értékesítést az alkalmazáson keresztül Európában. Ez az akció fokozza a versenyt a Facebook-kal, amely az e-kereskedelmi szolgáltatással kívánja feldobni közösségi média kínálatát és elmoshatja a határokat a közösségi média és az online vásárlás között.

A TikTok elkezdett dolgozni a potenciális szállítók termékeinek online értékesítésén, hogy hogyan tudnak értékesíteni a felhasználók millióinak. – írja a TheHealthGuild.  Bár a TikTok már korábban is folytatott hirdetési kampányokat, a jelenlegi tesztek előfeltételei a globális e-kereskedelmi szolgáltatás átfogóbb bevezetésének. A prototípust csak a kiválasztott résztvevők láthatják, és nem tudni, hogy a cég mikor indul hivatalosan. A jelentés szerint azonban már tárgyal olyan nagy szállítókkal, mint a Walmart.

A cél az, hogy 2022-ig évente több mint 185 milliárd dollár legyen az e-kereskedelemben, a TikTok és Douyin közösségi média általi elérése alapján. A kínai versenytársaktól, az Alibaba-tól és a Tencentől eltérően a ByteDance alkalmazások is széles körű rajongói bázist élveznek, Zhang Yiming társalapító pedig az online kereskedelem lépcsőfokaként kívánja felhasználni őket.

“A TikTok sokat tanulhat Kínától és Douyintől, de a nemzetközi piac dinamikája és infrastruktúrája eltérő, ezért gondoskodniuk kell alkalmazkodásukról.” – mondta Rui Ma, a Synaptic Ventures egyik partnere.

A fizikai árukkal kapcsolatos végtelen tartalomban végigpörgetve az induló vállalkozás célja, hogy ugyanúgy vonzza a vásárlókat, mint ahogy a videó szinkron elbűvölte az amerikai és az európai tinédzserek egy generációját.
( onBRANDS )