Csütörtökön bemutatták a hazai szakmai közönségnek az Everguest Intelligence-t. A mesterséges intelligencia a szemünk előtt alakítja át és forgatja fel a turizmus és a vendéglátás mindennapjait. Az esemény keretében szó esett az AI emberi vonatkozásairól is.
A mesterséges intelligencia ma már megkerülhetetlen tényező az életünk szinte minden területén. Mégis, sok kérdés és kétely van még az emberekben, vajon mennyire járul hozzá ez a technológia a mindennapjainkhoz. Sokan attól tartanak, hogy a mesterséges intelligencia miatt veszélybe kerülhet a munkahelyük, hisz az AI sok feladatot önállóan is képes elvégezni. Az Everguest azonban bebizonyította, hogy
a mesterséges intelligencia a turizmusban óriási erőt és előnyt jelenthet, főleg, ha az előnyeit az emberi szaktudással ötvözzük,
akkor ebből a “házasításból” a szálláshelyek csak előnyt kovácsolhatnak.
Gondos Kitti, az Everguest reputációs üzletágának vezetője közvetlen közelről tapasztalhatta meg az AI térnyerését és az ezzel járó, kezdetben nehézségnek gondolt, majd idővel előnnyé vált körülményeket: “A munkámat gyökeresen átalakította az AI, és ez kezdetben félelemmel töltött el, hiszen észleltem, hogy az én és a kollégáim által végzett folyamatokat váltja ki. Ezt az érzést nagyon nehéz leírni és idő kellett, mire fel tudtam dolgozni, hiszen olyan volt, mintha minden addigi erőfeszítésem értelmetlenné válna. Majd rájöttem, hogy a körülményeket nem tudjuk megváltoztatni, de azt igen, hogy hogyan reagálunk rájuk. Arra összpontosítottam, hogy mit tudunk kihozni ezekből a körülményekből a szállodák és az Everguest számára. Így született meg végül szakmai iránymutatásomnak is köszönhetően az Everguest Intelligence. Én pedig rájöttem, hogy az általam és a csapatom által nyújtott érték az AI-vezérelt megoldásoknak köszönhetően megsokszorozható, így pedig még nagyobb hatást érhetünk el”.
Az Everguest Intelligence nem csupán egy újabb alkalmazás a sok közül a turizmus és a vendéglátás számára; ez egy teljes körű megoldás, amely
átalakítja az üzleti folyamatokat és jelentősen javítja a felhasználói és vendégélményt is.
“A mesterséges intelligencia megjelenése és térnyerése óriási lehetőségeket rejt. Az AI forradalma nem a negyedik ipari forradalom egy újabb eleme, hanem az emberiség történetének legmeghatározóbb technológiai forradalma” – ezt már Belán Miklós, az Everguest alapító-ügyvezetője emelte ki.
Az Everguest Intelligence lelkét a robosztus AI-architektúra alkotja, amelynek célja a minél nagyobb pontosság és hatékonyság elérése a szövegalkotási és analitikai területeken. A rendszer tanulási és prediktív analitikai integrációjának köszönhetően így korábban soha nem elérhető mélységig tudnak a szálláshelyek betekintést kapni a vendégek preferenciáiba és viselkedésébe. Ráadásul mindezt úgy, hogy nem kell többé hosszú és bonyolult képzéseket tartani a kollégáknak ahhoz, hogy kiismerjék magukat a rendszerben.
Szegedi Kristóf, az Everguest Intelligence projekt vezetője elmondta: “Óriási hangsúlyt fektettünk a tervezéskor arra, hogy bárki számára könnyen kezelhető legyen a szoftver, ezzel is megkönnyítve, meggyorsítva és hatékonyabbá téve a napi munkafolyamatokat. Az elmúlt években arra törekedtünk, hogy a turisztikai ágazatban mi legyünk a legjobbak ebben. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy új, felhasználóbarát és hasznos innovatív funkciókat adjunk hozzá az alkalmazáshoz”.
A csütörtöki esemény a magyarországi bevezetési szakasz lezárása volt, melynek keretében összesen több mint 250 érdeklődő iratkozott fel az Everguest Intelligence várólistájára, ezen felül pedig több tucat nemzetközi üzemeltető és lánc iratkozott fel a szoftver felhasználási jogára.
A budapesti esemény az elmúlt hetek és hónapok sikeres megkoronázása volt, hiszen február óta már Bécs, Barcelona és legutóbb Amszterdam is megismerhette a szoftver pozitív tulajdonságait, valamint elképesztő jelenlegi és várható fejlesztéseit. A rendezvényen közel 150 résztvevő volt, akik a szakmai program keretében izgalmas előadásokat hallgathattak végig a mesterséges intelligenciáról, a szoftver előnyeiről, valamint egy átfogó közvéleménykutatás eredményeiről, amit az Everguest megbízásából a TÁRKI végzett el.
Aki részletesebben is kíváncsi a szoftver működésére, az itt tudja megtekinteni a bemutató videót, valamint kérheti személyre szabott demo időpontját.
( onBRANDS )