ÚJ ZENECSATORNÁK A VIACOMCBS KÍNÁLATÁBAN

Az MTV-nek jóval magasabb a márkaismertsége, mint a VH1-nak.

A ViacomCBS megújuló könnyűzenei tematikájú portfoliója többféle korosztály és könnyűzenei ízlés számára biztosít kínálatot.

Június 1-jén hazánkban is elindul a legújabb reklámmentes zenecsatorna, a NickMusic, amely a legmenőbb zenei videó-válogatást kínálja gyerekeknek.

Az MTV Music 24 újrapozícionálásával létrejött csatorna

az új generációk körében legnépszerűbb Top 40 slágerek előadóival teremt kapcsolatot, az élvonalba berobbanó sztárok és az örök kedvencek zenei videóit sugározza folyamatosan.

Elsősorban azokhoz a fiatal nézőkhöz szól majd, akik szeretik Shawn Mendez, Camilla Cabello, Ed Sheeran, Dua Lipa, Justin Timberlake, Ariana Grande és sok más felkapott mai popsztár zenéjét.

Augusztus 1-jétől pedig a VH1 Europe zenecsatorna márkaneve MTV 00s-ra változik.

Ez a 2000-es évek elejére összpontosító csatorna tökéletesen kiegészíti az MTV portfoliójában az MTV Hits csatornán futó aktuális slágereket, illetve az MTV 80s és az MTV 90s csatornákon elérhető klasszikus tartalmakat.

Az MTV 00s csatornát még jobban a magáénak érezheti majd a közönség, mivel nemzetközi felmérések szerint az MTV-nek jóval magasabb a márkaismertsége, mint a VH1-nak.
( onBRANDS )