Döry Gábor az elmúlt év végén marketingigazgatóként igazolt a céghez, márciustól pedig egy újragondolt ügynökségi struktúrában a Clair&Curtis a kreatív megoldásokkal és médiavásárlással, az ACG PRo a PR-rel, míg a TEN Media a digitális kampányokkal kapcsolatos feladatokat látja el.
Döry Gábor több mint húsz éve foglalkozik marketinggel. Felsőfokú végzettségeit kereskedelmi és közgazdász, valamint marketingkommunikációs területen szerezte. Eddigi pályafutása során dolgozott a Peugeot Hungáriánál, a Nissan Közép-Kelet európai regionális központjánál, a Raiffeisen Banknál és a Coninvestnél, öt éven keresztül pedig a Corinthia Hotel Budapest kommunikációs igazgatói posztját is betöltötte. 2017-ben társalapítóként létrehozta az Avocado marketingügynökséget, ahol stratégia- és márkaépítéssel, illetve online és offline marketinggel is foglalkozott. Az elmúlt két évtizedben számos hazai és nemzetközi díjat nyertek az általa gondozott márkák.
„Büszke vagyok, hogy csatlakoztam az újHÁZ Centrum családjához, hiszen egy emberközpontú, folyamatosan fejlődő, a vásárlók és partnerek igényeit magas szinten kielégítő márka életének, fejlődésének része lettem. Marketingigazgatóként célom, hogy az újHÁZ Centrum kommunikációja egy új szintre lépjen, és hatékony, innovatív megoldásokkal támogassuk a kereskedéseinket valamint az általuk nyújtott szolgáltatásokat. Izgatottan láttam neki a csapatommal, a kereskedésekkel és a partnerekkel közös munkának. Bízom benne, hogy egy új fejezetet nyitunk a cég életében”” – mondta Döry Gábor.
A vállalat kommunikációs egységében tavasszal ügynökségi struktúraváltás is történt:
Az ügynökségi csapatban változatlanul jelen van a Clair&Curtis Communication, akik az újHÁZ Centrummal közel másfél évtizedes közös múltra tekintenek vissza. Az ügynökség múlhatatlan érdemekkel bír a márka kialakításában, tavasztól pedig az újHÁZ Centrum kreatív és médiavásárlással kapcsolatos feladatait viszik tovább az eddig megszokott magas színvonalon.
„Ügynökségünk számára az újHÁZ Centrum nem egy logó vagy egy tévéreklám, és nem is egy szimpla marketingfeladat. Nagy örömmel tölt el minket, hogy egy magyar márka épülésében már a kezdetektől ilyen intenzíven, stratégiai partnerként vehetünk részt. Eredményeink önmagukért beszélnek. Sikeres közös munkánk kulcsa az újHÁZ Centrum vezetőivel ápolt őszinte kapcsolat és az, hogy a kollégáim mélyrehatóan ismerik és tisztelik az újHÁZ Centrum vállalati értékeit. Gábor újító gondolataival maximálisan tudok azonosulni, ezért úgy látom a jövő is rengeteg izgalmas és ebben a szegmensben egyedi együttműködésre ad lehetőséget” – mondta Tábori Éva, a Clair & Curtis Communication ügyvezetője.
A PR kommunikációs teendőket az ACG PRo látja el, akik a klasszikus PR feladatok mellett personal brandinggel, influencer marketinggel, valamint rendezvényszervezéssel és LinkedIn stratégiával is támogatják majd az újHÁZ Centrum kommunikációját.
„Végtelenül büszke vagyok, hogy a kollégáim lelkesedése és maximalizmusa eredményeként megnyertük az újHÁZ Centrum tenderét, és elindulhatott a közös munka. Célunk, hogy olyan megoldásokkal segítsük a márkát, amelyek hozzájárulnak a hosszú távú céljaik eléréséhez” – mondta Kenyhercz Kinga, az ACG PRo Head of PR-ja.
Az online kampányokért az idén 15 éves TEN Media felel. A digitális reklámügynökség a stratégia kidolgozásán és megvalósításán, az eredmény alapú programmatic, social és kereső hirdetéseken, valamint a marketing automatizációs megoldásokon dolgozik majd, a transzparencia és az eredményorientáltság jegyében:
„Szolgáltatásainkkal egy komplett szakértői gárdát adunk, amely úgy dolgozik, mintha az ügyfelünk sajátja lenne. Büszkék vagyunk rá, hogy mostantól ebben a struktúrában egy olyan márkával dolgozhatunk együtt, mint az újHÁZ Centrum” – tette hozzá Barna Zsanett, a TEN Media kommunikációs vezetője.
( onBRANDS )