A hazai gyártású szénsavmentes és szénsavas vitaminitalok a 104 éves svájci DIXA natúrmanufaktúra gyógynövénykivonatát tartalmazzák, melyet a legnagyobb gondossággal, kizárólag a svájci Alpokból származó izsópfű-mályvalevél-bergamott-menta gyógynövényekből állítanak elő. A tartósítószer-mentes italok az eredeti svájci gyógynövénykivonat mellett vitaminokat és ásványi anyagokat tartalmaznak, így téve élvezetessé a mindennapi vitaminbevitelt, csomagolásuk pedig újrahasznosított alumíniumból készül.
„Olyan márkanagykövetet kerestünk, akinek a neve egyet jelent a hitelességgel, aki az élet számos területén aktív, legyen szó a munkáról, a családról, a testmozgásról, ugyanazokkal a hétköznapi kihívásokkal néz szembe, mint mi magunk is. Győrfi Pál pontosan ilyen, éppen ezért hatalmas öröm, hogy elvállalta a felkérést. Kampányunkban életének eddig kevésbé ismert pillanatait is megmutatja, láthatjuk családja körében palacsintasütés közben vagy ahogy kocsit mos, és nagyon aktív és elfoglalt napjait a mi italaink kísérik végig.” – mondta el Ruskó Zoltán a DeLaVie és a Fizzy márkaigazgatója.
„Évek óta ismerem és fogyasztom a Swiss Laboratory termékeit, így különösen örültem ennek a felkérésnek. Az életemnek eddig is része volt a szereplés, most azonban más formában is találkozhatnak velem, hiszen a tévé és online felületek mellett a boltokban is ott leszek életnagyságban. Furcsa lesz megélni, hogy bevásárlás közben saját magammal nézek szembe.” – tette hozzá Győrfi Pál, a DeLaVie és a Fizzy új márkanagykövete.
https://www.youtube.com/watch?v=T3zLdjtnjLg
Az új, „Válts vitaminra!” címet viselő kampány kreatív ötlete házon belül született, a Swiss Laboratory és a HELL ENERGY kommunikációs és marketing csapata közösen dolgozta ki a koncepciót és a storyline-t is.
( onBRANDS )