A KERING LUXUSCÉG ELADJA A PUMA RÉSZVÉNYEIT

A Kering olyan márkák tulajdonosa, mint a Gucci, Yves Saint Laurent és a Balenciaga.

A Kering bejelentette a Puma tulajdonában lévő, mintegy 8,8 millió részvény eladásának elindítását, amely a Puma alaptőkéjének körülbelül 5,9% -át teszi ki, csak minősített befektetők számára történő kihelyezés útján. Ezt követően a Kering várhatóan megtartja a Puma forgalomban lévő részvényeinek körülbelül 9,8% -át. A Kering 2018-ig a Puma többségi részvényese volt, de aztán visszalépett a sportcikkek gyártójától, mert

az már nem illett be a luxuscsoport koncepciójába.

A globális luxuscsoport, aKering irányítja a divat, bőráruk, ékszerek és órák neves házainak fejlesztését: Gucci, Saint Laurent, Bottega Veneta, Balenciaga, Alexander McQueen, Brioni, Boucheron, Pomellato, DoDo, Qeelin, Ulysse Nardin , Girard-Perregaux, valamint a Kering szemüvegét. Azáltal, hogy a kreativitást stratégiájának középpontjába helyezi, a Kering lehetővé teszi a házak számára, hogy új határokat szabjanak kreatív kifejezésük szempontjából, miközben fenntartható és felelősségteljes módon készítik el a holnapi luxust. Ezeket a meggyőződéseket rögzítették a “A képzelet erősítése” dokumentum aláírásával. 2019-ben Kering közel 38 000 alkalmazottal rendelkezett, és bevétele 15,9 milliárd euró volt.

Az erős számoknak és az optimista kilátásoknak a részvényes jelentése szerint közép- és hosszú távon támogatniuk kell a papírt. Ez növelné a Puma esélyeit, hogy bekerüljön Németország vezető indexébe, amikor szeptemberben az eddigi 30 helyett 40 tagja lesz a DAX indexnek. A sportcikkek piaci értéke meghaladja a 14 milliárd eurót.

A Puma mindenesetre jobban átvészelte a koronaválságot, mint néhány nagy versenytársa. Björn Gulden vezérigazgató szerint az első negyedévi árbevétel 26 százalékkal emelkedett. Az üzemi eredmény több mint kétszeresére nőtt, 154 millió euróra.
( onBRANDS )