NOVAK DJOKOVIC LETT A RAIFFEISEN BANK MÁRKANAGYKÖVETE

Djokovic az RBI és leányvállalatai közép-kelet európai (KKE) régiójában lesz márkanagykövet.

Lumsden & Friends

A szerb teniszcsillag, Novak Djokovic és a bécsi központú Raiffeisen Bank International AG (RBI) bejelentették, hogy együttműködésre lépnek egymással. Djokovic rekordidő óta, 316 hete áll a tenisz-világranglista élén.

A Raiffeisen támogatást nyújt továbbá Novak Djokovic közelmúltban Belgrádban létrehozott Teniszakadémiája számára.

“Hatalmas megtiszteltetés nekem, hogy a Raiffeisen márkanagykövete lehetek, és együttműködhetünk egy számomra nagyon fontos projekt, a belgrádi Akadémiám működtetésében. Az RBI segít lehetőséget teremtenem a fiatal teniszezőknek arra, hogy a pályán és azon kívül is valódi bajnokokká váljanak. Sportpályafutásom során felbecsülhetetlen segítséget jelentett, hogy egy rendkívül felkészült csapatot tudhattam magam mellett. Ezért szeretnék ugyanilyen körülményeket biztosítani akadémiámon a teniszezők elkövetkező generációinak. A Raiffeisen partnerként fontos szerepet tölt be ebben a törekvésemben: együtt dolgozunk azon, hogy ez a sportág nagyszerű eredményeket érhessen el” – nyilatkozta Novak Djokovic.

“Célunk, hogy a leginkább ajánlott bankká váljunk, és nagyon büszkék vagyunk arra, hogy Novak Djokovic a nevét adja ehhez a törekvésünkhöz. Ő a KKE-régió egyik – ha nem “a” – legsikeresebb és legnépszerűbb sportolója. Nagyon hasonló értékeket vallunk vele, ezért meggyőződésünk, hogy az együttműködés közte és bankunk között tökéletes párosítás” – mondta Johann Strobl, az RBI vezérigazgatója.

A kampány megtervezésével és lebonyolításával a Lumsden & Friends ügynökséget bízták meg.

Az együttműködés három évre szól, és a felek döntése szerint meghosszabbítható.

A Raiffeisen az akadémiának nyújtott általános támogatáson kívül hozzásegíti a fiatal teniszezőket ahhoz, hogy ifjúsági tornákon induljanak. Novak Djokovic nemcsak a Raiffeisen reklámjaiban és közösségi média eseményein szerepel majd, hanem részt vesz a bank kiemelt rendezvényein is. A szereplésével készült első reklámfilm forgatása Monte Carlóban, Djokovic lakóhelyén zajlott.

A helyszín ötlete egy furcsaságon alapszik, amely minden teniszezőre jellemző: A játék előtt, több labda alapos vizsgálata után, kiválasztanak egy bizonyos labdát – a legjobbat. Novak Djokovic annyira a sikerre koncentrál, hogy ez a furcsaság még a mindennapjait is érinti. Akár ing, gyümölcs vagy bank: Novak Djokovic számára csak a legjobbak számítanak. 

“Ezzel a történettel közöljük a helyes választás fontosságát, és ezt ötvözzük azzal az állításunkkal, hogy Közép- és Kelet-Európában mi az első választás a pénzügyi szolgáltatások terén.” – mondja Michael Palzer, az RBI nemzetközi marketing vezetője.

Novak Djokovic 82 ATP-tenisztornát nyert, ebből 18 Grand Slam verseny volt. Mind a négy Grand Slam-tornát megnyerte, legutóbb – kilencedik alkalommal – a februárban megrendezett Australian Opent. A 33 éves teniszező Belgrádban született, nős, két gyermeke van. Több mint hétmillióan követik Facebookon, Instagramon és Twitteren.
( onBRANDS )