A versenyre idén összesen 37 országból érkeztek nevezések. A kiélezett küzdelemben a Lounge Group magyar ügynökség által nevezett MVM Zenergia 2020 rendezvényt végül a legmagasabb, arany díjjal ismerték el.
Immáron 11. alkalommal került megrendezésre a neves Eventex Awards, amelyen idén a zsűrinek 561 jelentkezésből kellett kiválasztania a legjobb eseményeket.
„Az elismerés teljes egészében az értékeknek szól. Annak, hogy ez a cég fantasztikus kreativitással, rugalmassággal és innovációs törekvéssel bír. Szóval nagy gratuláció jár a Lounge Groupnak!” – nyilatkozta Ovanes Ovanessian, az Eventex Awards társalapítója.
Az MVM megbízásából immáron 5. éve megtartott MVM Zenergia nagyszabású komolyzenei koncertet 2020-ban a járványhelyzet alatt kellett megvalósítani. A kihívást azonban nagy sikerrel teljesítette az MVM, valamint a Moonlight Event, a Lounge Group rendezvényszervező divíziója. 3 forgatókönyv is volt a program megtartására, végül az ügyféllel a járványhelyzet szempontjából legbiztonságosabb, online megoldás mellett döntöttek.
„Hatalmas kihívást jelentett, hogy egy ennyire komoly művészeti produkciót olyan professzionálisan ültessünk át online platformra, amely közel ugyanazt az audio-vizuális élményt tudja nyújtani a nézők számára az otthonukban, mintha a helyszínen élvezhetnék az előadást”- mondta Simonics Pál, a Moonlight Event ügyfélkapcsolati igazgatója.
A rendezvény megvalósításán a Lounge Group full service cégcsoport számos tagja dolgozott, így az esemény kapcsán a Moonlight Event rendezvényszervezői mellett a Lounge Design kreatív és account munkatársai, a New Land Media médiás szakemberei, valamint a Lounge Communication PR-osai is közreműködtek. Mellettük a Visual Europe Group biztosította a látványos fénytechnikát.
Az MVM és a Lounge Group több mint fél éves közös munkájának pedig meglett az eredménye:
az MVM Zenergia 2020-at Virtual Fundraising Event kategóriában a legmagasabb, arany minősítéssel díjazta az Eventex Awards nemzetközi zsűrije.
„Az, hogy ez az esemény arany díjat nyert, a rendezvényen dolgozó teljes stáb munkájának elismerése. Ez egy olyan visszajelzés, amely nagyon fontos számunkra. Nagy nemzetközi brandek és komoly ügynökségek voltak a mezőnyben, így a siker azt is mutatja, hogy a magyarországi szakemberek tudása és felkészültsége bárkivel felveszi a versenyt” – teszi hozzá a rendezvényszervező cég ügyfélkapcsolati igazgatója.
A rangos nemzetközi verseny egyébként a Lounge Group rendezvénytechnikai divíziójának, a Visual Europe Group-nak is sikert hozott: #PowerOfLiveEvents nevezésükkel két arany és három ezüst díjat vihettek haza.
Mindez jól mutatja, hogy a magyar rendezvényes cégek nemzetközi szinten is kimagasló munkát végeztek az elmúlt időszakban, a kihívásokból pedig lehetőségeket kovácsoltak.
( onBRANDS )