TARTALOM BIRTOKON BELÜL

Saját oldal vs. közösségi média.

Szerda reggelre elérhetetlenné vált a a Trollfoci facebook oldala.

Sok évvel ezelőtt, amikor a Marketing Szövetség “Év honlapja” díjátadóját vezettem, beszéltem arról, hogy az rendben van, hogy itt vannak a közösségi média felületek, de éppen ezért itt van az ideje saját weboldalakat készíteni. Megkérdezte akkor valaki, hogy miért vagyok közösségi média ellenes? Egyáltalán nem vagyok az, csak

szeretem, ha a tartalmam és a média felületem a sajátom, ahogyan mondani szoktam, birtokon belül van.

Nem az a cél, hogy sok pénzért a közösségi médiába tereljünk embereket, hanem onnan a saját felületünkre. Ha ez fordítva történik, bármikor úgy járhatunk, mint most a Trollfoci 454 ezer követőt számláló oldala.

Talán vannak akik még emlékeznek arra, hogy korábban az volt a menő, ha egy márkának saját egyedi landing megjelenése, oldala van a facebook-on. Milliókat költöttek erre a cégek, mert menőnek gondolták. Aztán jött az üzenet, hogy a facebbok ezeket kikapcsolja és marad az egységes timeline.

Szóval most is azt mondom, hogy az originális saját tartalom első körben legyen meg birtokon belül, tehát saját felületen.

Csak hogy a közösségi média felület tulajdonosok ne tudjanak korlátlanul trollkodni a tartalmainkkal! Hajrá srácok!
Kőszegi András )